עזרה /בעיה בחשבון אופיס
-
@ראובן-שבתי אני לא חושב שזה בעיה של רשיון
לדעתי זה התחברת לחשבון מיקרוספט לאחד השירותים שמציע וינדוווס
וכרגע הוחלפה סיסמא או משהו בסגנון ולכן יש את ההתראה הזאת@bbn אמר בעזרה /בעיה בחשבון אופיס:
@ראובן-שבתי אני לא חושב שזה בעיה של רשיון
לדעתי זה התחברת לחשבון מיקרוספט לאחד השירותים שמציע וינדוווס
וכרגע הוחלפה סיסמא או משהו בסגנון ולכן יש את ההתראה הזאתמה עושים
באמת ניסתי להפעיל פריצה חדשה לא עזר -

זה ההודעה נראה לי נגמר הרשיון או משהו מה עושים?
תודה רבה!@ראובן-שבתי אם אתה לוחץ 'תקן אותי' מה עושה לך?
-
@ראובן-שבתי אם אתה לוחץ 'תקן אותי' מה עושה לך?
-
@הרב-משה נותן לי להקיש קוד מיקרוסופט
@ראובן-שבתי יש לך חשבון במייקרוספט?
-
@ראובן-שבתי יש לך חשבון במייקרוספט?
-
@ראובן-שבתי תנסה לפתוח נראה לי שזה לא מסובך
אם לא יועיל לא יזיק
תראה מה נותן לך -
@ראובן-שבתי תנסה לפתוח נראה לי שזה לא מסובך
אם לא יועיל לא יזיק
תראה מה נותן לך -
@ראובן-שבתי אני לא חושב שזה בעיה של רשיון
לדעתי זה התחברת לחשבון מיקרוספט לאחד השירותים שמציע וינדוווס
וכרגע הוחלפה סיסמא או משהו בסגנון ולכן יש את ההתראה הזאת -
@bbn מה אתה ממליץ לעשות?
@ראובן-שבתי תכנס לכרטיסיה קובץ ,חשבון מופיע רשיון?
-
@ראובן-שבתי תכנס לכרטיסיה קובץ ,חשבון מופיע רשיון?
-
@ראובן-שבתי תכנס לכרטיסיה קובץ ,חשבון מופיע רשיון?
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות