בקשה | סרטון סתמי
-
אני מעוניין להחליף את הסרטונים שעליהם מודגמים האפקטים בתוכנות עריכת וידיאו שונות כיוון שלרוב הם לא מתאימים לציבור שלנו
אם מישהו יוכל להעלות 2 סרטונים סתמיים - כלומר שרואים בהם חיות, צמחים וכו' באורך של לפחות 10 שניות זה יועיל מאוד -
אני מעוניין להחליף את הסרטונים שעליהם מודגמים האפקטים בתוכנות עריכת וידיאו שונות כיוון שלרוב הם לא מתאימים לציבור שלנו
אם מישהו יוכל להעלות 2 סרטונים סתמיים - כלומר שרואים בהם חיות, צמחים וכו' באורך של לפחות 10 שניות זה יועיל מאוד@מתכנת-חובב יש סרטון כזה שמגיע עם ווינדוס (בווינדוס 7 אני בטוח ב 10 נראה לי), אבל אני לא מוצא אותו עכשיו
-
אני מעוניין להחליף את הסרטונים שעליהם מודגמים האפקטים בתוכנות עריכת וידיאו שונות כיוון שלרוב הם לא מתאימים לציבור שלנו
אם מישהו יוכל להעלות 2 סרטונים סתמיים - כלומר שרואים בהם חיות, צמחים וכו' באורך של לפחות 10 שניות זה יועיל מאוד@מתכנת-חובב באיזה איכות את רוצה את זה?
נוף סתמי טוב לך? -
@מתכנת-חובב באיזה איכות את רוצה את זה?
נוף סתמי טוב לך?@איציק-דייטש אני חושב ש 1080x720 יספיק
-
@איציק-דייטש אני חושב ש 1080x720 יספיק
@מתכנת-חובב איזה סגנון? או שלא משנה?
-
@מתכנת-חובב איזה סגנון? או שלא משנה?
@איציק-דייטש אמר בבקשה | סרטון סתמי:
@מתכנת-חובב איזה סגנון? או שלא משנה?
@מתכנת-חובב אמר בבקשה | סרטון סתמי:
כלומר שרואים בהם חיות, צמחים וכו'
-
@מתכנת-חובב איזה סגנון? או שלא משנה?
@איציק-דייטש אמר בבקשה | סרטון סתמי:
@מתכנת-חובב איזה סגנון? או שלא משנה?
מה שלדעתך מתאים לצורך - סרטוני הדגמה בתוכנות עריכת וידיאו
קשה לי להגדיר בדיוק -
@איציק-דייטש אמר בבקשה | סרטון סתמי:
@מתכנת-חובב איזה סגנון? או שלא משנה?
מה שלדעתך מתאים לצורך - סרטוני הדגמה בתוכנות עריכת וידיאו
קשה לי להגדיר בדיוק@מתכנת-חובב הבאתי לך 2:30 דקות מרהיבות של טבע, תחתוך איזה קטע שאתה רוצה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות