עזרה | מראה כללי של וינ7 כוינ10
-
יש לי את קלאסיק שיל.
מה שאני רוצה זה, שגם בסרגל המשימות ובסייר הקבצים ובכללי במסגרות של חלונות-יהיה את המראה ה"זכוכיתי" והמעוגל מעט שיש בWin7.
מישהו מכיר דרך?
נ.ב-לא להביא לי בבקשה את התוכנה newoldeplorer,היא לא עוזרת לי.
תודה@מישהו12 אמר בעזרה | מראה כללי של וינ7 כוינ10:
יש לי את קלאסיק שיל.
מה שאני רוצה זה, שגם בסרגל המשימות ובסייר הקבצים ובכללי במסגרות של חלונות-יהיה את המראה ה"זכוכיתי" והמעוגל מעט שיש בWin7.
מישהו מכיר דרך?
נ.ב-לא להביא לי בבקשה את התוכנה newoldeplorer,היא לא עוזרת לי.
תודהStartIsBack
נותנת אפשרות
אבל כנראה לא טוב לך בגלל שזה עולה כסף
בקלאסיק אין הגדרות? -
@מישהו12 אמר בעזרה | מראה כללי של וינ7 כוינ10:
יש לי את קלאסיק שיל.
מה שאני רוצה זה, שגם בסרגל המשימות ובסייר הקבצים ובכללי במסגרות של חלונות-יהיה את המראה ה"זכוכיתי" והמעוגל מעט שיש בWin7.
מישהו מכיר דרך?
נ.ב-לא להביא לי בבקשה את התוכנה newoldeplorer,היא לא עוזרת לי.
תודהStartIsBack
נותנת אפשרות
אבל כנראה לא טוב לך בגלל שזה עולה כסף
בקלאסיק אין הגדרות? -
יש לי את קלאסיק שיל.
מה שאני רוצה זה, שגם בסרגל המשימות ובסייר הקבצים ובכללי במסגרות של חלונות-יהיה את המראה ה"זכוכיתי" והמעוגל מעט שיש בWin7.
מישהו מכיר דרך?
נ.ב-לא להביא לי בבקשה את התוכנה newoldeplorer,היא לא עוזרת לי.
תודה -
יש להם פורום למה שלא תשאל שם?
כמו כן מצאתי לפינות עגולות של החלונות לא של האייקונים מאמין שיש
http://www.classicshell.net/forum/viewtopic.php?f=17&t=8534
כן יש הדרכה איך לשנות לאהבתך
http://classicshell.net/tutorials/skintutorial.html
אני מאמין שכבר קיים
אגב אולי זה יעזור
נראה שיש בה מלא אפשרויות
https://winaero.com/winaero-tweaker/
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
אני מכיר את StartIsBack