המחשב נתקע על מסך ההפעלה
-
מחשב נייד hp ווינדוס 8.1, כשמפעילים אותו כותב preparing automatic repair ועובר למסך שחור ללא כל התקדמות.
אשמח לעזרה.
-
מחשב נייד hp ווינדוס 8.1, כשמפעילים אותו כותב preparing automatic repair ועובר למסך שחור ללא כל התקדמות.
אשמח לעזרה.
-
@yerachmiel
איך זה קרה?
או שסתם כך?
או שמא היה עדכון?
אמור!
בכל מקרה, פתרונות יש כאן.@הנני-העני
לא ידוע לי על משהו מיוחד שאירע קודם לכן.אנסה את האפשרויות שם.
-
@הנני-העני
לא ידוע לי על משהו מיוחד שאירע קודם לכן.אנסה את האפשרויות שם.
אני לא מצליח להעלות את הדיסק אונקי בהפעלה, מישהו יודע איך זה עובד בHP?
-
אני לא מצליח להעלות את הדיסק אונקי בהפעלה, מישהו יודע איך זה עובד בHP?
@yerachmiel אמר בהמחשב נתקע על מסך ההפעלה:
אני לא מצליח להעלות את הדיסק אונקי בהפעלה, מישהו יודע איך זה עובד בHP?
F9 כמדומני
-
@yerachmiel אמר בהמחשב נתקע על מסך ההפעלה:
אני לא מצליח להעלות את הדיסק אונקי בהפעלה, מישהו יודע איך זה עובד בHP?
F9 כמדומני
@a0533057932
זה?

-
@a0533057932
זה?

@yerachmiel אמר בהמחשב נתקע על מסך ההפעלה:
@a0533057932
זה?

הדיסק און קי מחובר כרגע למחשב בעת צילום המסך שצילמת?
-
@yerachmiel אמר בהמחשב נתקע על מסך ההפעלה:
@a0533057932
זה?

הדיסק און קי מחובר כרגע למחשב בעת צילום המסך שצילמת?
@a0533057932
לא. אני באמצע להכין אותו. -
@a0533057932
לא. אני באמצע להכין אותו.@yerachmiel אמר בהמחשב נתקע על מסך ההפעלה:
@a0533057932
לא. אני באמצע להכין אותו.אז תעלה צילום כאשר הדיסק און קי מחובר
-
@yerachmiel אמר בהמחשב נתקע על מסך ההפעלה:
@a0533057932
לא. אני באמצע להכין אותו.אז תעלה צילום כאשר הדיסק און קי מחובר
@a0533057932
חיברתי אותו והוא הופיע, כשאני בוחר בו הוא מציג הודעת שגיאה ולא עולה:
selected boot image did not authenticate -
@a0533057932
חיברתי אותו והוא הופיע, כשאני בוחר בו הוא מציג הודעת שגיאה ולא עולה:
selected boot image did not authenticate@yerachmiel אמר בהמחשב נתקע על מסך ההפעלה:
@a0533057932
חיברתי אותו והוא הופיע, כשאני בוחר בו הוא מציג הודעת שגיאה ולא עולה:
selected boot image did not authenticateעם מה יצרת את האון קי?
נ.ב. השבתת אתחול מאובטח? -
@yerachmiel אמר בהמחשב נתקע על מסך ההפעלה:
@a0533057932
חיברתי אותו והוא הופיע, כשאני בוחר בו הוא מציג הודעת שגיאה ולא עולה:
selected boot image did not authenticateעם מה יצרת את האון קי?
נ.ב. השבתת אתחול מאובטח?@a0533057932
עם רופוס. איך משביתים? -
@a0533057932
עם רופוס. איך משביתים? -
@a0533057932
אחרי השבתת איתחול מאובטח הוא שולח אותי לאשר את השינוי (?) אבל אני לא מצליח לאשר אותו (אנטר + 3701). -
@a0533057932
אחרי השבתת איתחול מאובטח הוא שולח אותי לאשר את השינוי (?) אבל אני לא מצליח לאשר אותו (אנטר + 3701).@yerachmiel אמר בהמחשב נתקע על מסך ההפעלה:
@a0533057932
אחרי השבתת איתחול מאובטח הוא שולח אותי לאשר את השינוי (?) אבל אני לא מצליח לאשר אותו (אנטר + 3701).לא הבנתי?
-
@yerachmiel אמר בהמחשב נתקע על מסך ההפעלה:
@a0533057932
אחרי השבתת איתחול מאובטח הוא שולח אותי לאשר את השינוי (?) אבל אני לא מצליח לאשר אותו (אנטר + 3701).לא הבנתי?
-
-
@a0533057932
אין לי אפשרות להעלות תמונה ברורה יותר.
כדי לאשר את הביטול אבטחה הוא דורש ללחוץ אנטר בצירוף מספרים וזה לא מצליח לי. -
@a0533057932
אין לי אפשרות להעלות תמונה ברורה יותר.
כדי לאשר את הביטול אבטחה הוא דורש ללחוץ אנטר בצירוף מספרים וזה לא מצליח לי.@yerachmiel אמר בהמחשב נתקע על מסך ההפעלה:
@a0533057932
אין לי אפשרות להעלות תמונה ברורה יותר.
כדי לאשר את הביטול אבטחה הוא דורש ללחוץ אנטר בצירוף מספרים וזה לא מצליח לי.של הקישור יש לך כן תמונה יותר ברורה?
-
@yerachmiel אמר בהמחשב נתקע על מסך ההפעלה:
@a0533057932
אין לי אפשרות להעלות תמונה ברורה יותר.
כדי לאשר את הביטול אבטחה הוא דורש ללחוץ אנטר בצירוף מספרים וזה לא מצליח לי.של הקישור יש לך כן תמונה יותר ברורה?
@a0533057932
הצלחתי להשבית את האיתחול המאובטח.
נכנסתי דרך האונקי, המחשב עשה את סמל וינדוס והעיגולים ועבר למסך שחור ללא התקדמות.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
