איך אני מגיע לביוס?
-
@שמח-לעזור
כבר אמרו לך הפתרון הכי טוב
ללחוץ על כל הf שיש לך
אם עדיין לא עובד
לחץ על הכפתור הביוס המיוחד
שלדעתי אין לך אותו
כי אתה בנייח@הנני-העני הגעתי למסך מוזר
זה הביוס?

-
@הנני-העני הגעתי למסך מוזר
זה הביוס?

-
@שמח-לעזור
כן!!
כתוב לך!

@הנני-העני עכשיו איך מפעלים וירוטו....
-
@הנני-העני הגעתי למסך מוזר
זה הביוס?

@שמח-לעזור ממש ממש כן
אבל תספר על מה לחצת בסוף -
@שמח-לעזור ממש ממש כן
אבל תספר על מה לחצת בסוף -
@שמח-לעזור
כן!!
כתוב לך!

@הנני-העני אבל מה אני עושה עכשיו?
-
@הנני-העני עכשיו איך מפעלים וירוטו....
@שמח-לעזור אמר באיך אני מגיע לביוס?:
@הנני-העני עכשיו איך מפעלים וירוטו....
אליזציה
נושא חדש.
התשובה לנושא זה: לחץ על f2.
סמן כנפתר. -
@הנני-העני עכשיו איך מפעלים וירוטו....
@שמח-לעזור אמר באיך אני מגיע לביוס?:
@הנני-העני עכשיו איך מפעלים וירוטו....
אתה מתכוון וירטואליזציה

מילה קשה
לכתיבה (ולאמירה) -
@שמח-לעזור אמר באיך אני מגיע לביוס?:
@הנני-העני עכשיו איך מפעלים וירוטו....
אתה מתכוון וירטואליזציה

מילה קשה
לכתיבה (ולאמירה)@יוסי-הגאון
כן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות