עזרה | מחשב איטי.
-
@a-y-f


@ירושלים-שלי
HDD או SSD? -
@a-y-f זה זה?

-
@a-y-f זה זה?

@ירושלים-שלי תנסו להשבית את התוכנות שלא נצרכות שיפעלו ברגע שעולה המחשב, תפעילו מחדש ותבדקו עם הסתדר.

-
@ירושלים-שלי
HDD או SSD? -
@ירושלים-שלי תנסו להשבית את התוכנות שלא נצרכות שיפעלו ברגע שעולה המחשב, תפעילו מחדש ותבדקו עם הסתדר.

@a-y-f אמר בעזרה | מחשב איטי.:
@ירושלים-שלי תנסו להשבית את התוכנות שלא נצרכות שיפעלו ברגע שעולה המחשב, תפעילו מחדש ותבדקו עם הסתדר.

ואיך אח"כ מחזירים אותך לפעול??
-
@a-y-f אמר בעזרה | מחשב איטי.:
@ירושלים-שלי תנסו להשבית את התוכנות שלא נצרכות שיפעלו ברגע שעולה המחשב, תפעילו מחדש ותבדקו עם הסתדר.

ואיך אח"כ מחזירים אותך לפעול??
-
@a-y-f זה לא יסבך אותי? ויתקע את התוכנות האלו?
-
@a-y-f הבעיה שהכל שם באנגלית, ואני לוידעת מה חשוב ומה לא חשוב... לא מזהה את האייקונים האלה.
-
@a-y-f זה לא יסבך אותי? ויתקע את התוכנות האלו?
@ירושלים-שלי זה לא אמור להרוס כלום. זה בסך הכל מגדיר האם הוא ידלק או לא ברגע שנדלק המחשב.
-
@ירושלים-שלי זה לא אמור להרוס כלום. זה בסך הכל מגדיר האם הוא ידלק או לא ברגע שנדלק המחשב.
@a-y-f הבעיה שאיך אני אדע מה חשוב ומה לא?

-
@a-y-f זה זה?

-
@a-y-f אני לא יודעת את זה בכלל... מכירה רק את איסט. מה זה כל השאר? של ווינדוס ועוד מה?
-
@a-y-f אני לא יודעת את זה בכלל... מכירה רק את איסט. מה זה כל השאר? של ווינדוס ועוד מה?
@ירושלים-שלי AVG
-
@a-y-f אני לא יודעת את זה בכלל... מכירה רק את איסט. מה זה כל השאר? של ווינדוס ועוד מה?
-
@ירושלים-שלי AVG
-
-
@ירושלים-שלי אמר בעזרה | מחשב איטי.:
@a-y-f אמר בעזרה | מחשב איטי.:
@ירושלים-שלי
HDD או SSD?
תלחצו WIN + R ותקלידו : dfrgui
ותעלו תמונת מסך. -
יש לי מחשב i3 והוא נורא איטי (ביומיים האחרונים) הורדתי בעבר את התוכנה שמאפשרת למחוק תוכנות בצורה יסודית, אבל- אין לי כ"כ מושג מה אפשר למחוק שם ומה לא...
בנוסף, מחקתי הרבה חומר מהמחשב וזה לא ממש עזר.
צריכה פתרון...
בתודה מראש

-
@ירושלים-שלי
אני אוכל לעזור לך בשמחה.
התמודדתי בשנים האחרונות עם הרבה מחשבים איטיים.
אשמח לעזור.
יש לך טים וויאור?@הנני-העני אמר בעזרה | מחשב איטי.:
@ירושלים-שלי
יש לך טים וויאור?קודם כל תודה רבה על הרצון הטוב...
דבר שני, היה לי טים וויאור והסרתי אותו. למה?
-
@ירושלים-שלי
אני אוכל לעזור לך בשמחה.
התמודדתי בשנים האחרונות עם הרבה מחשבים איטיים.
אשמח לעזור.
יש לך טים וויאור?פוסט זה נמחק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות




