ווינדוס לא נותן להפעיל שום תוכנה
-
@הנני-העני השאלה היא האם יש משהו יותר פשוט מזה, או שזה הברירה האחרונה.
-
@הנני-העני איך אפשר לעשות מצב בטוח כשההגדרות חסומות?
-
@הנני-העני איך אפשר לעשות מצב בטוח כשההגדרות חסומות?
-
@ישראל10
אתה לא יכול לפתוח את אפלקיצית הגדרות אפילו?!
אז סרוק עם דיסק טכנאים.
אין ברירה. (עד כמה שאני יודע)
סייר קבצים נפתח?@הנני-העני בדיוק
לא הגדרות ולא לוח הבקרה... -
בכל תוכנה או משהו שמצריך אישור מנהל קופץ החלון של ווינדוס האם ברצונך להפעיל וכו', ושם יש רק לחצן של לא ובמקום של הלחצן של כן המקום ריק...
מה אפשר לעשות? -
@ישראל10
אתה לא יכול לפתוח את אפלקיצית הגדרות אפילו?!
אז סרוק עם דיסק טכנאים.
אין ברירה. (עד כמה שאני יודע)
סייר קבצים נפתח?@הנני-העני סייר כן
-
@הנני-העני סייר כן
@ישראל10 אמר בווינדוס לא נותן להפעיל שום תוכנה:
@הנני-העני סייר כן
אוקי. יופי.
חפש זכר לוירוס בתיקיות מערכת ותמחק.
נ.ב עכשיו כשאני חושב על זה - מן הסתם שהוא יבקש הרשאת ניהול. לא עוזר. -
@ישראל10 אמר בווינדוס לא נותן להפעיל שום תוכנה:
@הנני-העני סייר כן
אוקי. יופי.
חפש זכר לוירוס בתיקיות מערכת ותמחק.
נ.ב עכשיו כשאני חושב על זה - מן הסתם שהוא יבקש הרשאת ניהול. לא עוזר.@הנני-העני לא מצאתי, נסיתי גם לסרוק עם איסט באופן שהוא לא מבקש הראשת ניהול ולא מצאתי
-
@הנני-העני לא מצאתי, נסיתי גם לסרוק עם איסט באופן שהוא לא מבקש הראשת ניהול ולא מצאתי
-
@הנני-העני לא מצאתי, נסיתי גם לסרוק עם איסט באופן שהוא לא מבקש הראשת ניהול ולא מצאתי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
