הוצאת הפוניקס שהביאו כאן..
-
שלום וברכה!
התקנתי את FHONIX OS שהביאו כאן והמחשב מביא לי את השגיאה כדלעיל
/# DITECTING FHONIX OS FUND AT/TEU / STI 2 86_64
בערך, ובין ה2 ל86 יש סימן כפל...
מה זה?!! -
שלום וברכה!
התקנתי את FHONIX OS שהביאו כאן והמחשב מביא לי את השגיאה כדלעיל
/# DITECTING FHONIX OS FUND AT/TEU / STI 2 86_64
בערך, ובין ה2 ל86 יש סימן כפל...
מה זה?!!@ישי-ניצנוב אמר בהוצאת הפוניקס שהביאו כאן..:
שלום וברכה!
התקנתי את FHONIX OS שהביאו כאן והמחשב מביא לי את השגיאה כדלעיל
/# DITECTING FHONIX OS FUND AT/TEU / STI 2 86_64
בערך, ובין ה2 ל86 יש סימן כפל...
מה זה?!!זו הרצה שמופעלת
ואם זה נתקע הרבה זמן
כינראה שהיא לא עובדת לך במחשב -
@ישי-ניצנוב אמר בהוצאת הפוניקס שהביאו כאן..:
שלום וברכה!
התקנתי את FHONIX OS שהביאו כאן והמחשב מביא לי את השגיאה כדלעיל
/# DITECTING FHONIX OS FUND AT/TEU / STI 2 86_64
בערך, ובין ה2 ל86 יש סימן כפל...
מה זה?!!זו הרצה שמופעלת
ואם זה נתקע הרבה זמן
כינראה שהיא לא עובדת לך במחשב@יוסי-הגאון אמר בהוצאת הפוניקס שהביאו כאן..:
@ישי-ניצנוב אמר בהוצאת הפוניקס שהביאו כאן..:
שלום וברכה!
התקנתי את FHONIX OS שהביאו כאן והמחשב מביא לי את השגיאה כדלעיל
/# DITECTING FHONIX OS FUND AT/TEU / STI 2 86_64
בערך, ובין ה2 ל86 יש סימן כפל...
מה זה?!!זו הרצה שמופעלת
ואם זה נתקע הרבה זמן
כינראה שהיא לא עובדת לך במחשבwhat?
-
@יוסי-הגאון אמר בהוצאת הפוניקס שהביאו כאן..:
@ישי-ניצנוב אמר בהוצאת הפוניקס שהביאו כאן..:
שלום וברכה!
התקנתי את FHONIX OS שהביאו כאן והמחשב מביא לי את השגיאה כדלעיל
/# DITECTING FHONIX OS FUND AT/TEU / STI 2 86_64
בערך, ובין ה2 ל86 יש סימן כפל...
מה זה?!!זו הרצה שמופעלת
ואם זה נתקע הרבה זמן
כינראה שהיא לא עובדת לך במחשבwhat?
@מישהו12 אמר בהוצאת הפוניקס שהביאו כאן..:
@יוסי-הגאון אמר בהוצאת הפוניקס שהביאו כאן..:
@ישי-ניצנוב אמר בהוצאת הפוניקס שהביאו כאן..:
שלום וברכה!
התקנתי את FHONIX OS שהביאו כאן והמחשב מביא לי את השגיאה כדלעיל
/# DITECTING FHONIX OS FUND AT/TEU / STI 2 86_64
בערך, ובין ה2 ל86 יש סימן כפל...
מה זה?!!זו הרצה שמופעלת
ואם זה נתקע הרבה זמן
כינראה שהיא לא עובדת לך במחשבwhat?
אתה מבין בלינוקס
ובפקודות -
@מישהו12 אמר בהוצאת הפוניקס שהביאו כאן..:
@יוסי-הגאון אמר בהוצאת הפוניקס שהביאו כאן..:
@ישי-ניצנוב אמר בהוצאת הפוניקס שהביאו כאן..:
שלום וברכה!
התקנתי את FHONIX OS שהביאו כאן והמחשב מביא לי את השגיאה כדלעיל
/# DITECTING FHONIX OS FUND AT/TEU / STI 2 86_64
בערך, ובין ה2 ל86 יש סימן כפל...
מה זה?!!זו הרצה שמופעלת
ואם זה נתקע הרבה זמן
כינראה שהיא לא עובדת לך במחשבwhat?
אתה מבין בלינוקס
ובפקודות -
@יוסי-הגאון זה לא לינוקס.
-
-
@יוסי-הגאון זה אנדרואיד, וכל אנדרואיד מבוסס על לינוקס.
@מישהו12
אז תוכל לעזור? -
@מישהו12
אז תוכל לעזור?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות