בקשת עזרה | לא מצליח לפתוח קבצי exe
-
יש לי כנראה וירוס במחשב אני לוחץ על כרום ועוד דפדפנים הם עושים לי שגיאה כזאת:

ושאני לוחץ על כמה תוכנות כמו וורד פאוור פוינט זה כותב כך:

שאני לוחץ על ESET הוא בכלל לא מגיב כך שאני אפילו לא יכול לסרוק.. תודה לכל העוזרים.. -
יש לי כנראה וירוס במחשב אני לוחץ על כרום ועוד דפדפנים הם עושים לי שגיאה כזאת:

ושאני לוחץ על כמה תוכנות כמו וורד פאוור פוינט זה כותב כך:

שאני לוחץ על ESET הוא בכלל לא מגיב כך שאני אפילו לא יכול לסרוק.. תודה לכל העוזרים..@מומחה-ברמה
תראה את הנושא הזה
https://mitmachim.top/post/249367
ואת הפוסט הזה
https://mitmachim.top/post/249641 -
יש לי כנראה וירוס במחשב אני לוחץ על כרום ועוד דפדפנים הם עושים לי שגיאה כזאת:

ושאני לוחץ על כמה תוכנות כמו וורד פאוור פוינט זה כותב כך:

שאני לוחץ על ESET הוא בכלל לא מגיב כך שאני אפילו לא יכול לסרוק.. תודה לכל העוזרים..@מומחה-ברמה השגיאה השנייה קצת מוזרה בעצם, זה קורה כשאתה פותח את התוכנה עצמה או כשאתה מנסה לפתוח קובץ באמצעות התוכנה?
-
@מומחה-ברמה השגיאה השנייה קצת מוזרה בעצם, זה קורה כשאתה פותח את התוכנה עצמה או כשאתה מנסה לפתוח קובץ באמצעות התוכנה?
@שלמה-ווייס לא שאני פותח את התוכנה עצמה..
-
@מומחה-ברמה השגיאה השנייה קצת מוזרה בעצם, זה קורה כשאתה פותח את התוכנה עצמה או כשאתה מנסה לפתוח קובץ באמצעות התוכנה?
@שלמה-ווייס יש איזה קובץ שמתקן את זה..?
-
יש לי כנראה וירוס במחשב אני לוחץ על כרום ועוד דפדפנים הם עושים לי שגיאה כזאת:

ושאני לוחץ על כמה תוכנות כמו וורד פאוור פוינט זה כותב כך:

שאני לוחץ על ESET הוא בכלל לא מגיב כך שאני אפילו לא יכול לסרוק.. תודה לכל העוזרים..@מומחה-ברמה
תראה את הנושא הזה
https://mitmachim.top/post/249367
ואת הפוסט הזה
https://mitmachim.top/post/249641 -
@מומחה-ברמה
תראה את הנושא הזה
https://mitmachim.top/post/249367
ואת הפוסט הזה
https://mitmachim.top/post/249641@משה-מזרחי תודה על העזרה עובד!!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות