הצעת ייעול לתיוג
-
להוסיף אפשרות לקיצור דרך של זה

כפי שכתוב במדריך המושקע של @מתחיל-מומחה -
להוסיף אפשרות לקיצור דרך של זה

כפי שכתוב במדריך המושקע של @מתחיל-מומחה -
@מומחה-בלעזור אמר בהצעת ייעול לתיוג:
להוסיף אפשרות לקיצור דרך של זה

כפי שכתוב במדריך המושקע של @מתחיל-מומחהמה קרה אתה מפחד שתצטרך כל פעם להיכנס למדריך ולבדוק מה הקוד?
גם אני חשבתי כך בהתחלה, ועכשיו אני זוכר את זה מצוין. עוד קצת זמן ותזכור את זה גם בעצמך
(אני אישית זוכר ומשתמש ב , אבל אולי יהיה לך יותר פשוט דווקא לזכור את ה ) -
@מומחה-בלעזור אמר בהצעת ייעול לתיוג:
להוסיף אפשרות לקיצור דרך של זה

כפי שכתוב במדריך המושקע של @מתחיל-מומחהמה קרה אתה מפחד שתצטרך כל פעם להיכנס למדריך ולבדוק מה הקוד?
גם אני חשבתי כך בהתחלה, ועכשיו אני זוכר את זה מצוין. עוד קצת זמן ותזכור את זה גם בעצמך
(אני אישית זוכר ומשתמש ב , אבל אולי יהיה לך יותר פשוט דווקא לזכור את ה )@חברון-מאז-ולתמיד אמר בהצעת ייעול לתיוג:
@מומחה-בלעזור אמר בהצעת ייעול לתיוג:
להוסיף אפשרות לקיצור דרך של זה

כפי שכתוב במדריך המושקע של @מתחיל-מומחהמה קרה אתה מפחד שתצטרך כל פעם להיכנס למדריך ולבדוק מה הקוד?
גם אני חשבתי כך בהתחלה, ועכשיו אני זוכר את זה מצוין. עוד קצת זמן ותזכור את זה גם בעצמך
(אני אישית זוכר ומשתמש ב , אבל אולי יהיה לך יותר פשוט דווקא לזכור את ה )אז מה? אפשר לזכור גם איך עושים טקסט מודגש ( 2 * לפני ואחרי) ואיך עושים טקסט נטוי ( * אחת לפני ואחרי). אז מה? ברור שיותר נח שזה יהיה בפוסט עצמו...
-
@מומחה-בלעזור אמר בהצעת ייעול לתיוג:
להוסיף אפשרות לקיצור דרך של זה

כפי שכתוב במדריך המושקע של @מתחיל-מומחהמה קרה אתה מפחד שתצטרך כל פעם להיכנס למדריך ולבדוק מה הקוד?
גם אני חשבתי כך בהתחלה, ועכשיו אני זוכר את זה מצוין. עוד קצת זמן ותזכור את זה גם בעצמך
(אני אישית זוכר ומשתמש ב , אבל אולי יהיה לך יותר פשוט דווקא לזכור את ה )@חברון-מאז-ולתמיד אמר בהצעת ייעול לתיוג:

עלינו עליך.. -
@חברון-מאז-ולתמיד אמר בהצעת ייעול לתיוג:

עלינו עליך.. -
@הערשלה
@נ-נח אמר בהצעת ייעול לתיוג:@חברון-מאז-ולתמיד אמר בהצעת ייעול לתיוג:

עלינו עליך..@נ-נח ממך למדתי את זה....

-
@מומחה-בלעזור אמר בהצעת ייעול לתיוג:
להוסיף אפשרות לקיצור דרך של זה

כפי שכתוב במדריך המושקע של @מתחיל-מומחהמה קרה אתה מפחד שתצטרך כל פעם להיכנס למדריך ולבדוק מה הקוד?
גם אני חשבתי כך בהתחלה, ועכשיו אני זוכר את זה מצוין. עוד קצת זמן ותזכור את זה גם בעצמך
(אני אישית זוכר ומשתמש ב , אבל אולי יהיה לך יותר פשוט דווקא לזכור את ה )@חברון-מאז-ולתמיד אמר בהצעת ייעול לתיוג:
@מומחה-בלעזור אמר בהצעת ייעול לתיוג:
להוסיף אפשרות לקיצור דרך של זה

כפי שכתוב במדריך המושקע של @מתחיל-מומחהמה קרה אתה מפחד שתצטרך כל פעם להיכנס למדריך ולבדוק מה הקוד?
גם אני חשבתי כך בהתחלה, ועכשיו אני זוכר את זה מצוין. עוד קצת זמן ותזכור את זה גם בעצמך
(אני אישית זוכר ומשתמש ב , אבל אולי יהיה לך יותר פשוט דווקא לזכור את ה )אולי רעיון ל @נ-נח להכניס לסקריפט פאנל בצד

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות