איזה דרייברים חסרים לי?
-
@משה-מזרחי התקנתי את זה מלפני שבוע , ווינדוס כבר התקין לי את הדרייברים.... חוץ מאלו, אבל אני ינסה עוד פעם
עריכה נסיתי , ווינדוס אומר שאני מעודכן.... -
@משה-מזרחי אמר באיזה דרייברים חסרים לי?:
@יוסי
אם זה עדיין לא מעדכן - תלחץ מקש ימני עליו ותעדכןהוא שולח אותי מייד ל"וינדוס עדכונים" שזה כאמור טוען שאני כבר מעודכן....
-
@משה-מזרחי אמר באיזה דרייברים חסרים לי?:
@יוסי
אם זה עדיין לא מעדכן - תלחץ מקש ימני עליו ותעדכןהוא שולח אותי מייד ל"וינדוס עדכונים" שזה כאמור טוען שאני כבר מעודכן....
-
-
-
-
@itamar25 אם כי אני רואה שיש שמה דרייבר לרמקולים בשם realtek, שזה מתקין תוכנה ש"חופרת" כל פעם שמכניסים אוזניות..
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות



