הקיצור של ++ בPHP לא עובד?
-
@a-y-f למען הידע, ההבדל בין שניהם הוא
שכשאתה כותב$name = 5; $names=$name++; print $names;names מקבל את הערך הראשון של name = 5 ורק אחרי זה המשתנה name מקודם ב-1
ואתה הדפסת את names ולכן קיבלת 5$name = 5; $names = ++$name; print $names;כאן מה שקורה קודם name מקודם ב-1 (name = 6) ורק אחרי זה names מקבל את הערך של name
ובהדפסה תקבל 6 -
@a-y-f למען הידע, ההבדל בין שניהם הוא
שכשאתה כותב$name = 5; $names=$name++; print $names;names מקבל את הערך הראשון של name = 5 ורק אחרי זה המשתנה name מקודם ב-1
ואתה הדפסת את names ולכן קיבלת 5$name = 5; $names = ++$name; print $names;כאן מה שקורה קודם name מקודם ב-1 (name = 6) ורק אחרי זה names מקבל את הערך של name
ובהדפסה תקבל 6 -
@shloimy צודק לגמרי (אגב אותו דבר ב javaScript). אבל @a-y-f למה אתה לא משתמש ב
$nameעצמו, במקום להגדיר את המשתנה$namesולהעלות אותו ב - 1? אני מתכוון שכשאתה עושה$name++הערך של$nameעצמו עולה, ואתה לא צריך לאחסן את זה בעוד משתנה.@מוטי-אורן איך בדיוק?
-
@מוטי-אורן איך בדיוק?
-
@מוטי-אורן תודה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות