בקשה | אפליקציית framework של המערכת.
-
דרישות:
מכשיר פלאפון ולא טאבלט.
סמסונג אנדרואיד 7 ומעלה.
עדיפות לדגם הכי חדש.
סמסונג עם דגם עברית כמובן.לאפליקציה הנ''ל קוראים ''מערכת אנדרואיד''
להוריד סייר es
שם בחלונית 'אפליקציות'
לבחור באפליקציות מערכת.
לבחור את האפליקציה 'מערכת אנדרואיד'
ולשתף. ולשלוח לפה, תודה. -
@הנני-העני תודה רבה!!!!
@אביעד אם תוכל לתת לי את של s20 ממש תודה.@זונדל-גרנד
בתיאבון!!
framework-res.apk -
דרישות:
מכשיר פלאפון ולא טאבלט.
סמסונג אנדרואיד 7 ומעלה.
עדיפות לדגם הכי חדש.
סמסונג עם דגם עברית כמובן.לאפליקציה הנ''ל קוראים ''מערכת אנדרואיד''
להוריד סייר es
שם בחלונית 'אפליקציות'
לבחור באפליקציות מערכת.
לבחור את האפליקציה 'מערכת אנדרואיד'
ולשתף. ולשלוח לפה, תודה. -
@הנני-העני תודה רבה!!!!
@אביעד אם תוכל לתת לי את של s20 ממש תודה. -
@הנני-העני תודה רבה!!!!
@אביעד אם תוכל לתת לי את של s20 ממש תודה.@זונדל-גרנד
בתיאבון!!
framework-res.apk
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות