(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso
-
@לומדעס @אלי-אלי-אלי
כמודומני ש21h1 עוד לא יצא כך שהכלי הרשמי של מירוסופט לא יעזור.@ירושליים אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@לומדעס @אלי-אלי-אלי
כמודומני ש21h1 עוד לא יצא כך שהכלי הרשמי של מירוסופט לא יעזור.לא הבנתי,
בכללי יש כזו גירסה?! -
@ירושליים אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@לומדעס @אלי-אלי-אלי
כמודומני ש21h1 עוד לא יצא כך שהכלי הרשמי של מירוסופט לא יעזור.לא הבנתי,
בכללי יש כזו גירסה?!@יוסי-הגאון
כן. זה המחצית הראושנה של 2021.
זה עוד בטא.
באתר של מיקרוספט זה עד4יין לא יצא אפילו לא במסייע העדכון.
כמו שאמרתי - זה עדיין בטא.
האתר שפותח הנושא הביא הוא צד שלישי ואכן בו מופיע הגירסא הזו.
מוזר שזה מופיע בפיינל - גירסא סופית.
מצרף תמונה:


אם אתה רק רוצה לעדכן ולא להתקין os שלימה
יש לך כאן:
updateOS_19043.906_he-il_amd64_professional.cmd
updateOS_19043.906_he-il_x86_professional.cmd -
@יוסי-הגאון
כן. זה המחצית הראושנה של 2021.
זה עוד בטא.
באתר של מיקרוספט זה עד4יין לא יצא אפילו לא במסייע העדכון.
כמו שאמרתי - זה עדיין בטא.
האתר שפותח הנושא הביא הוא צד שלישי ואכן בו מופיע הגירסא הזו.
מוזר שזה מופיע בפיינל - גירסא סופית.
מצרף תמונה:


אם אתה רק רוצה לעדכן ולא להתקין os שלימה
יש לך כאן:
updateOS_19043.906_he-il_amd64_professional.cmd
updateOS_19043.906_he-il_x86_professional.cmd@הנני-העני אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
אם אתה רק רוצה לעדכן ולא להתקין os שלימה
יש לך כאן:
updateOS_19043.906_he-il_amd64_professional.cmd
updateOS_19043.906_he-il_x86_professional.cmdלא הבנתי
מה זה עושה?! -
@הנני-העני אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
אם אתה רק רוצה לעדכן ולא להתקין os שלימה
יש לך כאן:
updateOS_19043.906_he-il_amd64_professional.cmd
updateOS_19043.906_he-il_x86_professional.cmdלא הבנתי
מה זה עושה?!@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@הנני-העני אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
אם אתה רק רוצה לעדכן ולא להתקין os שלימה
יש לך כאן:
updateOS_19043.906_he-il_amd64_professional.cmd
updateOS_19043.906_he-il_x86_professional.cmdלא הבנתי
מה זה עושה?!עדכון לגירסה האחרונה 21h1
-
@הנני-העני אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
אם אתה רק רוצה לעדכן ולא להתקין os שלימה
יש לך כאן:
updateOS_19043.906_he-il_amd64_professional.cmd
updateOS_19043.906_he-il_x86_professional.cmdלא הבנתי
מה זה עושה?! -
@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@הנני-העני אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
אם אתה רק רוצה לעדכן ולא להתקין os שלימה
יש לך כאן:
updateOS_19043.906_he-il_amd64_professional.cmd
updateOS_19043.906_he-il_x86_professional.cmdלא הבנתי
מה זה עושה?!עדכון לגירסה האחרונה 21h1
@פישל @הנני-העני
הגירסה הזו בטוחה?
שווה לנסות אותה?~! -
@פישל @הנני-העני
הגירסה הזו בטוחה?
שווה לנסות אותה?~!@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל @הנני-העני
הגירסה הזו בטוחה?
שווה לנסות אותה?~!את זה תשמע מהעני העני שעדכן בטעות

-
@פישל @הנני-העני
הגירסה הזו בטוחה?
שווה לנסות אותה?~! -
@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל @הנני-העני
הגירסה הזו בטוחה?
שווה לנסות אותה?~!את זה תשמע מהעני העני שעדכן בטעות

@פישל אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל @הנני-העני
הגירסה הזו בטוחה?
שווה לנסות אותה?~!את זה תשמע מהנני העני שעדכן בטעות


אי אפשר לבטל?! -
@פישל אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל @הנני-העני
הגירסה הזו בטוחה?
שווה לנסות אותה?~!את זה תשמע מהנני העני שעדכן בטעות


אי אפשר לבטל?!@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל @הנני-העני
הגירסה הזו בטוחה?
שווה לנסות אותה?~!את זה תשמע מהנני העני שעדכן בטעות


אי אפשר לבטל?!@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל @הנני-העני
הגירסה הזו בטוחה?
שווה לנסות אותה?~!את זה תשמע מהנני העני שעדכן בטעות


אי אפשר לבטל?!לכאורה אפשרי
למה לא -
@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל @הנני-העני
הגירסה הזו בטוחה?
שווה לנסות אותה?~!את זה תשמע מהנני העני שעדכן בטעות


אי אפשר לבטל?!@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל @הנני-העני
הגירסה הזו בטוחה?
שווה לנסות אותה?~!את זה תשמע מהנני העני שעדכן בטעות


אי אפשר לבטל?!לכאורה אפשרי
למה לא@פישל
הבנתי מדבריך, שלא! -
@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל @הנני-העני
הגירסה הזו בטוחה?
שווה לנסות אותה?~!את זה תשמע מהנני העני שעדכן בטעות


אי אפשר לבטל?!@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל @הנני-העני
הגירסה הזו בטוחה?
שווה לנסות אותה?~!את זה תשמע מהנני העני שעדכן בטעות


אי אפשר לבטל?!לכאורה אפשרי
למה לא -
-
@הנני-העני אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל
הוא באמצע הורדה של משהו
חושש לעצור
נחיה ונראה
בעז"ה יהיה בסדר!!למה חושש
תסגור עכשיו
כמה פעמים באמצע עדכון וינדוס סגרת את המחשב
לא ידעת בכלל שהוא מעדכן -
@פישל
הבנתי מדבריך, שלא!@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל
הבנתי מדבריך, שלא!איפה?
אני רק אמרת שהוא התחיל להוריד תשאל אותו אחרי -
@הנני-העני אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל
הוא באמצע הורדה של משהו
חושש לעצור
נחיה ונראה
בעז"ה יהיה בסדר!!למה חושש
תסגור עכשיו
כמה פעמים באמצע עדכון וינדוס סגרת את המחשב
לא ידעת בכלל שהוא מעדכן -
@יוסי-הגאון אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל
הבנתי מדבריך, שלא!איפה?
אני רק אמרת שהוא התחיל להוריד תשאל אותו אחרי -
@פישל
מה דעתך? לעצור?

אני אנהג כמו @משה-מזרחי -
@הנני-העני
זה לקראת הסוף , תראה את האחוזים -
@פישל
מה דעתך? לעצור?

אני אנהג כמו @משה-מזרחי@הנני-העני אמר ב(בקשה) וינדוס 10 21h1 בקובץ iso:
@פישל
מה דעתך? לעצור?

אני אנהג כמו @משה-מזרחיאין שום בעיה לעצור
תשאל את @יוסי-מחשבים ליתר בטחון
אחרי זה תמחק את תיקיית ששם יורד הקבצים הזמניים של עדכון וינדוס
@משה-מזרחי יש משהו במה שאתה אומר
עד שיבוא הכתוב השלישי
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
