בקשה- לוח שנה
-
@צבי-התותח לא אפשרי להעלות לך לפה. זה מגרסאות אחרות.
-
@זונדל-גרנד מה זאת אומרת
-
@זונדל-גרנד מה זאת אומרת
@צבי-התותח אתה רוצה לוח עברי או לועזי?
-
@זונדל-גרנד אני רוצה לוח שנה עברי כמו מה שמגיע בדיוני מקשים
-
@זונדל-גרנד אני רוצה לוח שנה עברי כמו מה שמגיע בדיוני מקשים
@צבי-התותח אסור. מי שיתן לך. הוא ''לקח'' מגרסה אחרת..
-
@זונדל-גרנד אבל יש לי אנדרו יד אחר של סמסונג גירסה 2.3.6 ששם יש אותו לוח
-
@זונדל-גרנד אבל יש לי אנדרו יד אחר של סמסונג גירסה 2.3.6 ששם יש אותו לוח
@צבי-התותח כן אבל הוא לא תומך במקשים. כי של השיאומי היה צריך להתמיך במקשים. דבר שלא כ''כ פשוט..
-
@זונדל-גרנד אז אולי אתה מביא כזה שלא תומך מקשים
-
@זונדל-גרנד אז אולי אתה מביא כזה שלא תומך מקשים
@צבי-התותח תיקח אותו משלך.
-
@זונדל-גרנד הוא ללא רוט וזה אפליקציה מוגנת
-
@זונדל-גרנד הוא ללא רוט וזה אפליקציה מוגנת
@צבי-התותח תתקין סייר es ותשתף.
מה הכוונה מוגנת? -
@זונדל-גרנד אני בסוף התקנתי סייר שמגיע לקבץ ים האלה והעתקתי
-
-
@זונדל-גרנד אני בסוף התקנתי סייר שמגיע לקבץ ים האלה והעתקתי
@צבי-התותח
תוכל להוציא את האפליקציה "נא לא להפריע", או שזה מוטמע במערכת?
כי באנדרואיד 4.4 אין את זה (לי יש יאנג 2, ואין לי)
תודה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות