מחקתי ישום מערכת ולא מצליח להתקין מחדש
-
@googie אמר במחקתי ישום מערכת ולא מצליח להתקין מחדש:
הסרתי את הישום וידיאו (ביאנג SM G130H) והתקנתי מחדש קובץ ערוך של הישום הזה והוא לא נותן (מראה שגיאה)
מישהו יודע מה לעשות?
אולי צריך קובץ מקורי? אם כן מישהו יכול להעלות לפה?אם יש לך רוט תנסה לדחוף אותו לsystem\app
תתן הרשאות
ותבצע הפעלה מחדש -
הסרתי את הישום וידיאו (ביאנג SM G130H) והתקנתי מחדש קובץ ערוך של הישום הזה והוא לא נותן (מראה שגיאה)
מישהו יודע מה לעשות?
אולי צריך קובץ מקורי? אם כן מישהו יכול להעלות לפה? -
הסרתי את הישום וידיאו (ביאנג SM G130H) והתקנתי מחדש קובץ ערוך של הישום הזה והוא לא נותן (מראה שגיאה)
מישהו יודע מה לעשות?
אולי צריך קובץ מקורי? אם כן מישהו יכול להעלות לפה? -
הסרתי את הישום וידיאו (ביאנג SM G130H) והתקנתי מחדש קובץ ערוך של הישום הזה והוא לא נותן (מראה שגיאה)
מישהו יודע מה לעשות?
אולי צריך קובץ מקורי? אם כן מישהו יכול להעלות לפה?@googie אמר במחקתי ישום מערכת ולא מצליח להתקין מחדש:
הסרתי את הישום וידיאו (ביאנג SM G130H) והתקנתי מחדש קובץ ערוך של הישום הזה והוא לא נותן (מראה שגיאה)
מישהו יודע מה לעשות?
אולי צריך קובץ מקורי? אם כן מישהו יכול להעלות לפה?מה לא טוב ב-MX PLAYER? זה הרבה הרבה יותר טוב מהמקורי!!!
עריכה: הנה קישור -
@googie אמר במחקתי ישום מערכת ולא מצליח להתקין מחדש:
הסרתי את הישום וידיאו (ביאנג SM G130H) והתקנתי מחדש קובץ ערוך של הישום הזה והוא לא נותן (מראה שגיאה)
מישהו יודע מה לעשות?
אולי צריך קובץ מקורי? אם כן מישהו יכול להעלות לפה?מה לא טוב ב-MX PLAYER? זה הרבה הרבה יותר טוב מהמקורי!!!
עריכה: הנה קישור
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות