עזרה - הגדרת טופס שישלח אלי
-
א יצרתי טופס "צור קשר" בhtml איזה פלטפורמה תתן לי שזה יגיע אלי (העתקתי מקוד מוכן)?
כדוגמת זה... -
@הערשלה אמר בעזרה - מארח טפסים בחינם:
א יצרתי טופס "צור קשר" בhtml איזה פלטפורמה תתן לי שזה יגיע אלי (העתקתי מקוד מוכן)?
הגדרת כבר לאן זה יגיע והכל?
-
@הערשלה אמר בעזרה - מארח טפסים בחינם:
@mgm-ivr זה הרעיון. אני רוצה שזה יגיע אלי...
חשבתי שאתה רוצה אירוח
לא משלוח@mgm-ivr אמר בעזרה - מארח טפסים בחינם:
@הערשלה אמר בעזרה - מארח טפסים בחינם:
@mgm-ivr זה הרעיון. אני רוצה שזה יגיע אלי...
חשבתי שאתה רוצה אירוח
לא משלוחלמה כבודו מתכוון?
-
@mgm-ivr אמר בעזרה - מארח טפסים בחינם:
@הערשלה אמר בעזרה - מארח טפסים בחינם:
@mgm-ivr זה הרעיון. אני רוצה שזה יגיע אלי...
חשבתי שאתה רוצה אירוח
לא משלוחלמה כבודו מתכוון?
@הערשלה אמר בעזרה - מארח טפסים בחינם:
@mgm-ivr אמר בעזרה - מארח טפסים בחינם:
@הערשלה אמר בעזרה - מארח טפסים בחינם:
@mgm-ivr זה הרעיון. אני רוצה שזה יגיע אלי...
חשבתי שאתה רוצה אירוח
לא משלוחלמה כבודו מתכוון?
שחשבתי שאתה צריך מקום שישמר עליו הדף כגון שרת וכדומה (להלן מארח, וכבכותרת)
ואז אמרת שאתה צריך שהקוד יפנה לאנשהוא (להלן משלוח) -
א יצרתי טופס "צור קשר" בhtml איזה פלטפורמה תתן לי שזה יגיע אלי (העתקתי מקוד מוכן)?
כדוגמת זה...@הערשלה אתה מאוד מעוניין בפורם שיישלח לך למייל
אני ממליץ לך לעבור בעיון על זה (או טיפה יותר עדכני זה)
מה שתגלה שם יאפשר לך לבנות פורם שלא צריך כלל שרת מאחוריו כדי לשלוח לך את המייל מתוכן הבקשה,
כי הוא משתמש בגוגל סקריפט כ'שרת לשליחת המיילים'
זה רעיון חזק מאודממליץ לך לשבת על זה טוב, להבין את זה,
לבנות HTML עם פורם שיתאים לזה (לא באמת מסובך!! רק להבין את הראש ואחרי זה הזנב ירוץ)
ולקינוח לאחסן את הHTML הזה (שהוא סטטי לחלוטין) על github pages
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות