פירסט פון w7
-
@juda-s אמר בפירסט פון w7:
יש לי פירסט פון w7למישהו יש מושג איך מוספים צלצולים (יש לי כרטיס)?
א"א.
@אבא-לוי אמר בפירסט פון w7:
איפה קנית את זה בגלל שבw7 אפשר לעשו פריצה ולהכניס כרטיס זיכרון משחקים וכו'
זה לא פריצה..., האופציות פשוט לא נחסמו.
-
@juda-s אמר בפירסט פון w7:
יש לי פירסט פון w7למישהו יש מושג איך מוספים צלצולים (יש לי כרטיס)?
איפה קנית את זה בגלל שבw7 אפשר לעשו פריצה ולהכניס כרטיס זיכרון משחקים וכו'
-
א"א להוסיף צלצולים האפשרות היחידה היא לשנות את הצליל של השעון מעורר אבל לא ע"י הכרטיס אלא ע"י הקלטה
אם יש צורך אני יכתוב? -
@מוטי-זהב אמר בפירסט פון w7:
א"א להוסיף צלצולים האפשרות היחידה היא לשנות את הצליל של השעון מעורר אבל לא ע"י הכרטיס אלא ע"י הקלטה
אם יש צורך אני יכתוב?לא בגלל שאתה לא יודע אז אי אפשר
אפשר עם פריצה והמקום להכנסת הכרטיס
היא מתחת למדבקה -
@מוטי-זהב אמר בפירסט פון w7:
@אבא-לוי כרטיס זיכרון ומשחקים אפשר זה אני יודע זה שום פירצה זה רק דרך עקיפה ראה כאן פוסט שלי
אבל לעשות את זה לצלצול אי אפשר אפשר רק לעשות צליל שעון מעורר וזה רק ע"י הקלטה ולא ע"י בחירת קובץ
ולמה נראה לך שאני לא יודע תקרא מה שכתבתי ותבדוק אם אני מתוכח אם הפוסט שלךסליחה יכול להיות שאתה צודק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות