הלחמת סרט לד
-
מדובר בגוף תאורה שאין לו מקום למחבר, הבעיה שהפלוס ומינוס לא מצויירים בשני צידי הלד מהצד הקידמי אך בפועל במקור כן ההלחמה היתה מולחמת מקדימה (רק שנקרעה ואי אפשר לראות טוב) השאלה לאן ואיך אני מלחים?

-
מדובר בגוף תאורה שאין לו מקום למחבר, הבעיה שהפלוס ומינוס לא מצויירים בשני צידי הלד מהצד הקידמי אך בפועל במקור כן ההלחמה היתה מולחמת מקדימה (רק שנקרעה ואי אפשר לראות טוב) השאלה לאן ואיך אני מלחים?

-
@yrch222 העליון הוא הפלוס כמו שתראה בהמשך הסרט שיש אפשרות לחתוך ולהלחים חוט חדש (לפצל את הסרט לכמה חתיכות) וההלחמה העליונה היא פלוס והתחתונה מינוס
-
@yrch222 תלחים שם איפה שהפס השחור ואל תחתוך
-
@yrch222 אמר בהלחמת סרט לד:
@itamar25 אז איפה אני חותך אם בפס השחור אז הפלוס נחתך ונזרק
הפלוס לא נזרק כי הוא גם בחלק השני (רק הלמטה הוא מינוס)
אבל תעשה כמו שכתב @דניאל-שיין וכך תרויח גם את הראשונים -
@yrch222 תלחים שם איפה שהפס השחור ואל תחתוך
@דניאל-שיין איך מלחימים פס לדים?
נקע לי החיבור לחשמל ואני רוצה לחבר מחדש?
תודה -
@דניאל-שיין איך מלחימים פס לדים?
נקע לי החיבור לחשמל ואני רוצה לחבר מחדש?
תודה@מ-ג עם מלחם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות