קטגוריה חדשה צור קשר
-
נוספה קטגוריה חדשה של צור קשר בראש העמוד אבל לא מובילה לשום מקום

סתומרת היא מובילה לדף https://mitmachim.top/contact אבל אין שם כלום.
זה בפיתוח או באג אצלי
@שמואל@יום_שמח צריך לחכות כמה שניות שייטען הטופס ואתה כבר השלישי שפותח נושא בקשר ללשונית הזו
-
נוספה קטגוריה חדשה של צור קשר בראש העמוד אבל לא מובילה לשום מקום

סתומרת היא מובילה לדף https://mitmachim.top/contact אבל אין שם כלום.
זה בפיתוח או באג אצלי
@שמואל -
@יום_שמח צריך לחכות כמה שניות שייטען הטופס ואתה כבר השלישי שפותח נושא בקשר ללשונית הזו
@קינג-קומפיוטר אמר בקטגוריה חדשה צור קשר:
@יום_שמח צריך לחכות כמה שניות שייטען הטופס ואתה כבר השלישי שפותח נושא בקשר ללשונית הזו
עשיתי חיפוש ולא מצאתי
-
@קינג-קומפיוטר אמר בקטגוריה חדשה צור קשר:
@יום_שמח צריך לחכות כמה שניות שייטען הטופס ואתה כבר השלישי שפותח נושא בקשר ללשונית הזו
עשיתי חיפוש ולא מצאתי
@יום_שמח מה הקשר חיפוש תלחץ על הלשונית ואז תחכה כמה שניות כדי לקבל את התוצאה הזו

@יום_שמח אמר בקטגוריה חדשה צור קשר:
אבל הסמל שם יכול לבלבל בין צ'אט לצור קשר
מה לבלבל את מי יבלבל?
יש את הפאנל הימני שזה קשור למעבר בתוך הפורום ויש את הפאנל השמאלי שזה האיזור האישי פרופיל/התראות/צ'אט -
@יום_שמח מה הקשר חיפוש תלחץ על הלשונית ואז תחכה כמה שניות כדי לקבל את התוצאה הזו

@יום_שמח אמר בקטגוריה חדשה צור קשר:
אבל הסמל שם יכול לבלבל בין צ'אט לצור קשר
מה לבלבל את מי יבלבל?
יש את הפאנל הימני שזה קשור למעבר בתוך הפורום ויש את הפאנל השמאלי שזה האיזור האישי פרופיל/התראות/צ'אט@קינג-קומפיוטר אמר בקטגוריה חדשה צור קשר:
@יום_שמח מה הקשר חיפוש תלחץ על הלשונית ואז תחכה כמה שניות כדי לקבל את התוצאה הזו

@יום_שמח אמר בקטגוריה חדשה צור קשר:
אבל הסמל שם יכול לבלבל בין צ'אט לצור קשר
מה לבלבל את מי יבלבל?
יש את הפאנל הימני שזה קשור למעבר בתוך הפורום ויש את הפאנל השמאלי שזה האיזור האישי פרופיל/התראות/צ'אטאבל האייקון לא כל כך קשור לצור קשר זה יותר צאט עם נציג.
סימן של טלפון יותר מתאים אפילו -
@קינג-קומפיוטר אמר בקטגוריה חדשה צור קשר:
@יום_שמח מה הקשר חיפוש תלחץ על הלשונית ואז תחכה כמה שניות כדי לקבל את התוצאה הזו

@יום_שמח אמר בקטגוריה חדשה צור קשר:
אבל הסמל שם יכול לבלבל בין צ'אט לצור קשר
מה לבלבל את מי יבלבל?
יש את הפאנל הימני שזה קשור למעבר בתוך הפורום ויש את הפאנל השמאלי שזה האיזור האישי פרופיל/התראות/צ'אטאבל האייקון לא כל כך קשור לצור קשר זה יותר צאט עם נציג.
סימן של טלפון יותר מתאים אפילו -
@יום_שמח אמר בקטגוריה חדשה צור קשר:
אבל האייקון לא כל כך קשור לצור קשר זה יותר צאט עם נציג.
סימן של טלפון יותר מתאים אפילויש כאן שתים חמודים

או כאלה
המאתר הזה@לומדעס אמר בקטגוריה חדשה צור קשר:
@יום_שמח אמר בקטגוריה חדשה צור קשר:
אבל האייקון לא כל כך קשור לצור קשר זה יותר צאט עם נציג.
סימן של טלפון יותר מתאים אפילויש כאן שתים חמודים

זה יותר מתאים
-
@יום_שמח אמר בקטגוריה חדשה צור קשר:
אבל האייקון לא כל כך קשור לצור קשר זה יותר צאט עם נציג.
סימן של טלפון יותר מתאים אפילויש כאן שתים חמודים

או כאלה
המאתר הזה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות