מה זה השגיאה הזאת?
-
@שמח-לעזור זה מה שכתוב:
שגיאת זיהוי דיבור זיהוי הדיבור לא יכול היה להתחיל כי תצורת השפה היא .אינו נתמך 'שפת המזהה חייבת להתאים לשפה של ממשק המשתמש. אנא שנה את מזהה בשפה בלוח הבקרה לזיהוי דיבור «תחת אפשרויות מתקדמותכנראה הפעלת את זה בקיצור מקש שלחצת...
-
@שמח-לעזור זה מה שכתוב:
שגיאת זיהוי דיבור זיהוי הדיבור לא יכול היה להתחיל כי תצורת השפה היא .אינו נתמך 'שפת המזהה חייבת להתאים לשפה של ממשק המשתמש. אנא שנה את מזהה בשפה בלוח הבקרה לזיהוי דיבור «תחת אפשרויות מתקדמותכנראה הפעלת את זה בקיצור מקש שלחצת...
-
@הערשלה צריך וינדוס שיפט ד שזה בעצם מה ש @שמח-לעזור עשה
@thmhe אמר במה זה השגיאה הזאת?:
@הערשלה צריך וינדוס שיפט ד שזה בעצם מה ש @שמח-לעזור עשה
סליחה. צודק. מוזר.
-
@שמח-לעזור תעשה ידנית באמצעות "סביבת העבודה של ווינדוס" בשורת המשימות...
-
@שמח-לעזור תעשה ידנית באמצעות "סביבת העבודה של ווינדוס" בשורת המשימות...
-
@שמח-לעזור לוחצים איפה שההתראות ומלא חלונות קטנים ושם יש חיתוך מסך שכנראה שוב לא יעבוד לך
-
@שמח-לעזור לוחצים איפה שההתראות ומלא חלונות קטנים ושם יש חיתוך מסך שכנראה שוב לא יעבוד לך
-
@שמח-לעזור אמר במה זה השגיאה הזאת?:
@thmhe בהתחל?
לא בצד שמאל של המסך איפה שכל ההתראות
למה זה לא עובד?דרייבר?
זה מה שכתוב לך בהודעה תסתכל מה תרגנ לך @הערשלה
-
@שמח-לעזור אמר במה זה השגיאה הזאת?:
@thmhe בהתחל?
לא בצד שמאל של המסך איפה שכל ההתראות
למה זה לא עובד?דרייבר?
זה מה שכתוב לך בהודעה תסתכל מה תרגנ לך @הערשלה
-
@שמח-לעזור תעלה צילום מסך
אני מקוה שאתה בוינדוס 10 -
@שמח-לעזור אמר במה זה השגיאה הזאת?:
ניסיתי ללחצוץ על ווינ+שיפט+S
@thmhe אמר במה זה השגיאה הזאת?:
@שמח-לעזור לוחצים איפה שההתראות ומלא חלונות קטנים ושם יש חיתוך מסך שכנראה שוב לא יעבוד לך
עיין כאן.
זה עושה את אותה פעולה של הקיצור מקשים הנ"ל - אלא שזה ע"י תוכנה! -
@שמח-לעזור אמר במה זה השגיאה הזאת?:
ניסיתי ללחצוץ על ווינ+שיפט+S
@thmhe אמר במה זה השגיאה הזאת?:
@שמח-לעזור לוחצים איפה שההתראות ומלא חלונות קטנים ושם יש חיתוך מסך שכנראה שוב לא יעבוד לך
עיין כאן.
זה עושה את אותה פעולה של הקיצור מקשים הנ"ל - אלא שזה ע"י תוכנה!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות