@mgm-ivr זה לא עובד לי גם אבל אני מפתח עכשיו ויכול להתקין אפליקציות
יש אולי עוד מישהו פה שיש לו מה להוסיף בענין בבקשה?
יש אולי עוד מישהו פה שיש לו מה להוסיף בענין בבקשה?
@קובי1 בחלק מהפלאפונים שאני מכיר יש אפשרות בהגדרות של מענה אוטמוטי
זה לא קושר?
@קובי1 בחלק מהפלאפונים שאני מכיר יש אפשרות בהגדרות של מענה אוטמוטי
זה לא קושר?
@bbn בשיאומי אין את האופציה הזאת
כמו שציינתי מישהו שיחק לי בזה ומאז זה ככה
@bbn בשיאומי אין את האופציה הזאת
כמו שציינתי מישהו שיחק לי בזה ומאז זה ככה
@קובי1 תנסה עם אפליקציית activity launcher תבחר ב engineer mode ואז ב engineer mode השני ושם תוריד את הסימון מ auto answer
@קובי1 תנסה עם אפליקציית activity launcher תבחר ב engineer mode ואז ב engineer mode השני ושם תוריד את הסימון מ auto answer
@איש-אמת בטור הראשון או השני?
כי אני חושב ש @אהרלה-המעצב אמר שבטור הראשון
@thmhe בתור הראשון ,פשוט מה שכתבתי זה להגיע למסך הראשון לא דרך הקוד בגלל שחסום לו
@thmhe בתור הראשון ,פשוט מה שכתבתי זה להגיע למסך הראשון לא דרך הקוד בגלל שחסום לו
@איש-אמת אה..
במחשבה שניה זה לא יכול להיות הטור השני כי הוא כבר שייך לגירסת בוליד וניפוי באגים
@איש-אמת אה..
במחשבה שניה זה לא יכול להיות הטור השני כי הוא כבר שייך לגירסת בוליד וניפוי באגים
@thmhe אם יש לך את האפליקציה הזאת בשבילו אז תעלה אולי לכן הוא לא עידכן אם עבד...
@thmhe אם יש לך את האפליקציה הזאת בשבילו אז תעלה אולי לכן הוא לא עידכן אם עבד...
@איש-אמת אין לי את האפליקציה אבל יש לי שיאומי רגיל שאפשר להכנס בו למצב מפתחים וזה לא כ"כ עוזר לו
@איש-אמת אין לי את האפליקציה אבל יש לי שיאומי רגיל שאפשר להכנס בו למצב מפתחים וזה לא כ"כ עוזר לו
@איש-אמת אין לי את האפליקציה אבל יש לי שיאומי רגיל שאפשר להכנס בו למצב מפתחים וזה לא כ"כ עוזר לו
@thmhe אז תבדוק אם שם הקוד #2103#* תוריד את האפשרות הראשונה בדף הראשון .
@bbn בשיאומי אין את האופציה הזאת
כמו שציינתי מישהו שיחק לי בזה ומאז זה ככה
@קובי1 תכנס ל(#engineermode ( # #83781#
ותלחץ באמצע. (auto answer) וזה יתבטל.
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה
התחברות