עזרה-בעיה בתצוגה ב gmail
-
מועדים לשמחה יש לי בעיה ב gmail שבצד איפה שמסמנים הוא לא מראה ריבועים אלא כוכבים וזה ממש מציק כי כשאני רוצה לסמן בדרך כלל הוא נכנס למייל וגם זה לא אמור להיות ככה אשמח לפתרון ממכם
זה ככה וזה לא נח

וזה אמור להיות ככה

תודה רבה -
מועדים לשמחה יש לי בעיה ב gmail שבצד איפה שמסמנים הוא לא מראה ריבועים אלא כוכבים וזה ממש מציק כי כשאני רוצה לסמן בדרך כלל הוא נכנס למייל וגם זה לא אמור להיות ככה אשמח לפתרון ממכם
זה ככה וזה לא נח

וזה אמור להיות ככה

תודה רבה -
@נחמן-מזוז אשמח אם תדריך אותי איך אני מאפס
-
@נחמן-מזוז אשמח אם תדריך אותי איך אני מאפס
@קובי1 ניסית לרענן מחדש
-
@קובי1 ניסית לרענן מחדש
@דניאל-ביטון כן אלף פעם
-
@דניאל-ביטון כן אלף פעם
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
