עזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...
-
@איציק-דייטש אצלי או אצלך?
@מוטי-ברנד אצלך! אגב, גם אצלי

-
@מוטי-ברנד אצלך! אגב, גם אצלי

@איציק-דייטש אז זה לא הבעיה!!!
-
@איציק-דייטש אז זה לא הבעיה!!!
@מוטי-ברנד אז מה כן יכול להיות הבעיה?
-
@מוטי-ברנד אז מה כן יכול להיות הבעיה?
@איציק-דייטש לא יודע אצלי זה עובד רגיל (פעם ראשונה שאני מנסה אותו)
-
@איציק-דייטש לא יודע אצלי זה עובד רגיל (פעם ראשונה שאני מנסה אותו)
@מוטי-ברנד
מי כן יכול לעזור לי? -
@מוטי-ברנד
מי כן יכול לעזור לי? -
@איציק-דייטש פתח את זה %windir%\system32\WindowsSandbox.exe אם זה קיים אז זה כאן
-
@איציק-דייטש אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
@נחמן-מזוז שוב...
יש לי את זה!! אבל הוא לא נפתח לי!!!

למה החלטת שזה אמור לעבוד לך אם אין לך פרו?
-
רק מקודם הצלחתי להפעיל את זה למי שרוצה שיפתח את הקבצים יפעיל כמנהל זה לוקח 15 דקות בערך ואז מפעילים מחדש פותחים את הנתיב שהבאתי
@נחמן-מזוז אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
-
@איציק-דייטש אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
@נחמן-מזוז שוב...
יש לי את זה!! אבל הוא לא נפתח לי!!!

למה החלטת שזה אמור לעבוד לך אם אין לך פרו?
@a0533057932 אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
למה החלטת שזה אמור לעבוד לך אם אין לך פרו?
לא החלטתי, אמרו לי שאפשר אז אני מנסה ושואל למה לא הולך...

-
@shloimy תודה רבה, אבל עכשיו כשאני מנסה לפתוח אותו הוא נותן לי שגיאה

@איציק-דייטש אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
@shloimy תודה רבה, אבל עכשיו כשאני מנסה לפתוח אותו הוא נותן לי שגיאה

אולי תבדוק שהוא enable ב gpedit ( אין לי מושג איפה זה שם...)
-
@איציק-דייטש אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
@shloimy תודה רבה, אבל עכשיו כשאני מנסה לפתוח אותו הוא נותן לי שגיאה

אולי תבדוק שהוא enable ב gpedit ( אין לי מושג איפה זה שם...)
@dshrppury אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
( אין לי מושג איפה זה שם...)
אין לך מושג, אז מאיפה הבאת את זה?
-
@a0533057932 אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
למה החלטת שזה אמור לעבוד לך אם אין לך פרו?
לא החלטתי, אמרו לי שאפשר אז אני מנסה ושואל למה לא הולך...

@איציק-דייטש אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
@a0533057932 אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
למה החלטת שזה אמור לעבוד לך אם אין לך פרו?
לא החלטתי, אמרו לי שאפשר אז אני מנסה ושואל למה לא הולך...


-
@dshrppury אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
( אין לי מושג איפה זה שם...)
אין לך מושג, אז מאיפה הבאת את זה?
@איציק-דייטש אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
@dshrppury אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
( אין לי מושג איפה זה שם...)
אין לך מושג, אז מאיפה הבאת את זה?
מהידיעה שזה אמור ליהות שם...
-
@איציק-דייטש אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
@a0533057932 אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
למה החלטת שזה אמור לעבוד לך אם אין לך פרו?
לא החלטתי, אמרו לי שאפשר אז אני מנסה ושואל למה לא הולך...


@a0533057932 תודה
, ניחמתני 
-
@a0533057932 תודה
, ניחמתני 
@איציק-דייטש אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
@a0533057932 תודה
, ניחמתני 
וכן פה

-
@איציק-דייטש אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
@dshrppury אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
( אין לי מושג איפה זה שם...)
אין לך מושג, אז מאיפה הבאת את זה?
מהידיעה שזה אמור ליהות שם...
@dshrppury אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
מהידיעה שזה אמור ליהות שם...
כוונתך לזה?

-
@dshrppury אמר בעזרה | אני לא מצליח למצוא את הארגז חול בווינדוס...:
מהידיעה שזה אמור ליהות שם...
כוונתך לזה?

-
@איציק-דייטש לא מכיר את זה בכלל...
התכוונתי למשהו אחרC:/windows/system32/gpedit.msc -
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
