עזרה בהפעלת ווינדוס עם ventoy
-
התקנתי ונטוי על אונקי וששמתי עליו וינדוס 10
כמו במדריך הזה
העלתי את המחשב מהאונקי ואני מקבל הודעה כזוMinimal BASH-like line editing is supported.
For the first word, TAB lists possible command completions.
Anywhere else TAB lists possible device or file completions.בלחיצה על TAB נפתח לי רשימה של משהו שנראה כמו שמות של מערכות הפעלה
מדוע לא נפתח חלון כמו במדריך הנל
-
התקנתי ונטוי על אונקי וששמתי עליו וינדוס 10
כמו במדריך הזה
העלתי את המחשב מהאונקי ואני מקבל הודעה כזוMinimal BASH-like line editing is supported.
For the first word, TAB lists possible command completions.
Anywhere else TAB lists possible device or file completions.בלחיצה על TAB נפתח לי רשימה של משהו שנראה כמו שמות של מערכות הפעלה
מדוע לא נפתח חלון כמו במדריך הנל
@רעהו-יעזורו אמר בעזרה בהפעלת ווינדוס עם ventoy:
בלחיצה על TAB נפתח לי רשימה של משהו שנראה כמו שמות של מערכות הפעלה
תוכל להעלות תמונה?
-
@משה-מזרחי
לפני TAB

אחרי לחיצת TAB

-
@משה-מזרחי
לפני TAB

אחרי לחיצת TAB

-
התקנתי ונטוי על אונקי וששמתי עליו וינדוס 10
כמו במדריך הזה
העלתי את המחשב מהאונקי ואני מקבל הודעה כזוMinimal BASH-like line editing is supported.
For the first word, TAB lists possible command completions.
Anywhere else TAB lists possible device or file completions.בלחיצה על TAB נפתח לי רשימה של משהו שנראה כמו שמות של מערכות הפעלה
מדוע לא נפתח חלון כמו במדריך הנל
@רעהו-יעזורו זה לא עלה לך כמו שאמור לעלות
השאלה מה הבעיה כאן - אולי עצם ההתקנה של הונטוי לא היתה כהלכה
או שזה קשור לתצורת המחשב שבו אתה מנסה להעלות אותה (אולי קשור לתצורת המעבד או להגדרות הביוס)
תפרט יותר על הפרטים של המקרה: איזה מחשב זה וכו'
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות