תוכנה לאיתחול אונקי
-
שלום
יש לי אונקי שכשאני מפעיל אותו, הוא רושם לי "הכנס דיסק לכונן ה USB"
ניהול דיסקים לא עובד איתו
יש אפשרות לפרמט אותו?!
דרך רופוס, או תוכנה אחרת?
תודה @שלמה-ווייס , @משחזר-מידע -
שלום
יש לי אונקי שכשאני מפעיל אותו, הוא רושם לי "הכנס דיסק לכונן ה USB"
ניהול דיסקים לא עובד איתו
יש אפשרות לפרמט אותו?!
דרך רופוס, או תוכנה אחרת?
תודה @שלמה-ווייס , @משחזר-מידע@יוסי-הגאון
אם הוא לא מזוהה בניהול דיסקים , אין מה לעשות ברמה הבייתית
@יוסי-הגאון
מקור ; https://mitmachim.top/post/252542 -
@יוסי-הגאון
אם הוא לא מזוהה בניהול דיסקים , אין מה לעשות ברמה הבייתית
@יוסי-הגאון
מקור ; https://mitmachim.top/post/252542@משה-מזרחי
לא שהוא לא מזוהה, אלא הוא טוען אותו כמה שעות...
הקיצ'ער יש אפשרות לפרמט?! -
שלום
יש לי אונקי שכשאני מפעיל אותו, הוא רושם לי "הכנס דיסק לכונן ה USB"
ניהול דיסקים לא עובד איתו
יש אפשרות לפרמט אותו?!
דרך רופוס, או תוכנה אחרת?
תודה @שלמה-ווייס , @משחזר-מידע@יוסי-הגאון מן הסתם rufus...
אבל יש גם אפשרות בווינדוס
-
@משה-מזרחי
לא שהוא לא מזוהה, אלא הוא טוען אותו כמה שעות...
הקיצ'ער יש אפשרות לפרמט?! -
@יוסי-הגאון
שוב : כל עוד שהוא לא מזוהה בניהול דיסקים אין מה לעשות@משה-מזרחי אמר בתוכנה לאיתחול אונקי:
@יוסי-הגאון
שוב : כל עוד שהוא לא מזוהה בניהול דיסקים אין מה לעשותואפי' אם במחשב הוא מופיע?
-
@משה-מזרחי אמר בתוכנה לאיתחול אונקי:
@יוסי-הגאון
שוב : כל עוד שהוא לא מזוהה בניהול דיסקים אין מה לעשותואפי' אם במחשב הוא מופיע?
-
@יוסי-הגאון
איך מופיע?
אתה רואה כמה מקום יש שם?
אתה יכול לראות את הקבצים?
כנראה שלא
אז לענ"ד הוא פשוט מרגיש שיש שם התקן כלשהו אבל לא יכול / מצליח לחבר אותו@משה-מזרחי
בקיצור- לזרוק לפח שהכי קרוב אלי
-
@משה-מזרחי
בקיצור- לזרוק לפח שהכי קרוב אלי
-
@משה-מזרחי
בקיצור- לזרוק לפח שהכי קרוב אלי
@יוסי-הגאון אמר בתוכנה לאיתחול אונקי:
@משה-מזרחי
בקיצור- לזרוק לפח שהכי קרוב אלי
אם מתחיל לעשות בעיות
לפח וחסל
חבל על העוגמת נפש אחרי...
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות