התקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל
-
@יוסי1212 תנסה לחפש דרייברים כללים לfastboot
או להתשמש בזה:driveridentifier כלי שאני מאד אוהב להשתמש בלי תוכנה מורכבת להתקנה תוכנה פשוטה שסורקת את המחשב ומעלה קובץ HTML לאתר שלהם. ממליץ מאד.
https://www.driveridentifier.com/files/driveridentifier_setup.exe
מה גם, אם יש לכם מחשב בלי אינטרנט אפשר לשמור את הקובץ ולפתוח אותו במחשב אחר! -
-
@משה-כהן אמרתי:
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
להריץ:
bcdedit /set testsigning onבשורת פקודה מנהל ולהפעיל מחדש את המחשב
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
@משה-כהן אמרתי:
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
להריץ:
bcdedit /set testsigning onבשורת פקודה מנהל ולהפעיל מחדש את המחשב
תודה. לא ידעתי שענית את זה על זה כי ההודעה של @יוסי1212 מחוקה
-
@משה-כהן אמרתי:
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
להריץ:
bcdedit /set testsigning onבשורת פקודה מנהל ולהפעיל מחדש את המחשב
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
bcdedit /set testsigning on
Microsoft Windows [Version 10.0.18363.592]
(c) 2019 Microsoft Corporation. כל הזכויות שמורות.C:\WINDOWS\system32>bcdedit /set testsigning on
The operation completed successfully.C:\WINDOWS\system32>
תקין?
כלומר האם זה התוצאה שאני אמור לקבל וכעת להפעיל מחדש? -
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
bcdedit /set testsigning on
Microsoft Windows [Version 10.0.18363.592]
(c) 2019 Microsoft Corporation. כל הזכויות שמורות.C:\WINDOWS\system32>bcdedit /set testsigning on
The operation completed successfully.C:\WINDOWS\system32>
תקין?
כלומר האם זה התוצאה שאני אמור לקבל וכעת להפעיל מחדש? -
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
@משה-כהן אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
סרקתי
סרקת בזמן שהמכשיר מחובר על fastboot?
לא..
-
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
@משה-כהן אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
סרקתי
סרקת בזמן שהמכשיר מחובר על fastboot?
לא..
-
-
-
-
-
@משה-כהן הדרייבר שאתה צריך להתקין לפי מה שכתוב שזה זה https://bigota.d.miui.com/tools/xiaomi_usb_driver.rar
-
אחרי פתיחת המכשיר יש שמה גירסה ישנה 1.0.4 והוא רוצה לעדכן
יש אפשרות לעדכן לבד עם הפריצה עם קובץ מעודכן
או בכלל אין בזה שום תועלת בעדכון גירסה -
הורד את הארכיון duoqin1splus.rar, פתח אותו עד למקום נוח והעתק את update.zip לספרייה מקומית לגיבוי;
חבר את הטלפון למחשב האישי (וודא שכרטיס הזיכרון מותקן בטלפון!), פתח את ה- DuoQin1SPlusRecovery.rar לספריה המקומית עם update.zip והפעל runme.bat;
הטלפון יעבור אוטומטית תחילה למצב Fastboot, ואז למצב שחזור. לחץ על 8 כדי להיכנס לתפריט השחזור (שימו לב! אל תנגבו! לטלפון אין מצב חזרה למצב הקודם!);
בחר "החל עדכון מאחסון חיצוני." בחר את הקובץ "update.zip" בכרטיס הזיכרון.
לאחר השלמת העדכון, אל תמחקו את המחיקה, בחרו באפשרות "הפעל מחדש את המערכת";
המתן עד שהמערכת תפעל מחדש ותתחיל.
זה ההוראות שיש ב 4PDA מתורגם ע"י גוגל מרוסית השאלה יש תוספת הוראות או משהוא לא מספיק ברור בגלל התרגום וכו'?@יוסי1212 אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
הורד את הארכיון duoqin1splus.rar, פתח אותו עד למקום נוח והעתק את update.zip לספרייה מקומית לגיבוי;
חבר את הטלפון למחשב האישי (וודא שכרטיס הזיכרון מותקן בטלפון!), פתח את ה- DuoQin1SPlusRecovery.rar לספריה המקומית עם update.zip והפעל runme.bat;
הטלפון יעבור אוטומטית תחילה למצב Fastboot, ואז למצב שחזור. לחץ על 8 כדי להיכנס לתפריט השחזור (שימו לב! אל תנגבו! לטלפון אין מצב חזרה למצב הקודם!);
בחר "החל עדכון מאחסון חיצוני." בחר את הקובץ "update.zip" בכרטיס הזיכרון.
לאחר השלמת העדכון, אל תמחקו את המחיקה, בחרו באפשרות "הפעל מחדש את המערכת";
המתן עד שהמערכת תפעל מחדש ותתחיל.
זה ההוראות שיש ב 4PDA מתורגם ע"י גוגל מרוסית השאלה יש תוספת הוראות או משהוא לא מספיק ברור בגלל התרגום וכו'?מה הקוד לחילוץ הקבצים ?
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות


די, כבר להתקין זבל.
