סי 5 באלי אקספרס
-
@מומי-ארזי זה המוכר הטוב מבין הקיימים, הזמנתי את הקודם אצלו, וחבל שזה היה 3MP, כעת הזמנתי 5MP ונקווה שיגיע בהקדם,
-
@מומי-ארזי לי הוא שלח בלי שביקשתי, הם בודקים את הכתובת בד"כ
-
לא חורטים, מקבלים עם מקלדת עברית
אם אין לו, פנה למוכר אחר -
אני רוצה לקנות את הסי 5 זה מישהו יודע על מה צריך להסתכל שם לדעת שהוא איכותי ועם קליטה טובה והמוכר לא מרמה אותי ומוכר לי משהו דפוק.
@מומי-ארזי אמר בסי 5 באלי אקספרס:
אני רוצה לקנות את הסי 5 זה מישהו יודע על מה צריך להסתכל שם לדעת שהוא איכותי ועם קליטה טובה והמוכר לא מרמה אותי ומוכר לי משהו דפוק.
המלצה שלי ושל @משה-מזרחי לך על המוכר הזה, הזמנתי ממנו כבר כמה וכמה מכשירים וגם @משה-מזרחי קנה ממנו כמה וקיבלנו בדיוק מה שהזמנו, וגם המחיר שלו אחד מהנמוכים
-
@מומי-ארזי אמר בסי 5 באלי אקספרס:
אני רוצה לקנות את הסי 5 זה מישהו יודע על מה צריך להסתכל שם לדעת שהוא איכותי ועם קליטה טובה והמוכר לא מרמה אותי ומוכר לי משהו דפוק.
המלצה שלי ושל @משה-מזרחי לך על המוכר הזה, הזמנתי ממנו כבר כמה וכמה מכשירים וגם @משה-מזרחי קנה ממנו כמה וקיבלנו בדיוק מה שהזמנו, וגם המחיר שלו אחד מהנמוכים
-
פוסט זה נמחק!
-
@מומי-ארזי אמר בסי 5 באלי אקספרס:
אני רוצה לקנות את הסי 5 זה מישהו יודע על מה צריך להסתכל שם לדעת שהוא איכותי ועם קליטה טובה והמוכר לא מרמה אותי ומוכר לי משהו דפוק.
המלצה שלי ושל @משה-מזרחי לך על המוכר הזה, הזמנתי ממנו כבר כמה וכמה מכשירים וגם @משה-מזרחי קנה ממנו כמה וקיבלנו בדיוק מה שהזמנו, וגם המחיר שלו אחד מהנמוכים
@aaaa אמר בסי 5 באלי אקספרס:
@מומי-ארזי אמר בסי 5 באלי אקספרס:
אני רוצה לקנות את הסי 5 זה מישהו יודע על מה צריך להסתכל שם לדעת שהוא איכותי ועם קליטה טובה והמוכר לא מרמה אותי ומוכר לי משהו דפוק.
המלצה שלי ושל @משה-מזרחי לך על המוכר הזה, הזמנתי ממנו כבר כמה וכמה מכשירים וגם @משה-מזרחי קנה ממנו כמה וקיבלנו בדיוק מה שהזמנו, וגם המחיר שלו אחד מהנמוכים
והגיפיאס עובד לך במכשירים שהזמנת?
-
@aaaa אמר בסי 5 באלי אקספרס:
@מומי-ארזי אמר בסי 5 באלי אקספרס:
אני רוצה לקנות את הסי 5 זה מישהו יודע על מה צריך להסתכל שם לדעת שהוא איכותי ועם קליטה טובה והמוכר לא מרמה אותי ומוכר לי משהו דפוק.
המלצה שלי ושל @משה-מזרחי לך על המוכר הזה, הזמנתי ממנו כבר כמה וכמה מכשירים וגם @משה-מזרחי קנה ממנו כמה וקיבלנו בדיוק מה שהזמנו, וגם המחיר שלו אחד מהנמוכים
והגיפיאס עובד לך במכשירים שהזמנת?
-
@עניו-כמשה נראה לי שבכל המוכרים חלק עובדים חלק לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות