מסך hp עם מצלמת רשת עזרה
-
יש לי מסך hp compaq la2206xc עם מצלמת רשת מיקרופון ורמקולים מובנים, ואני לא מצליח להתחבר אליהם
ונראה לי שצריך מנהל התקן, אבל אין לי.
יש למישהו יכולת לעזור?
תודה -
@זאב אמר במסך hp עם מצלמת רשת עזרה:
@לומדעס אבל אין שם מנהל התקנים לווינדוס 10
תוריד לווינדוס 8, לכאורה זה אמור לעבוד באותו רמה גם ב 10
הנה הקישור ל 8
https://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp60501-61000/sp60548.exe -
@זאב אמר במסך hp עם מצלמת רשת עזרה:
@לומדעס אבל אין שם מנהל התקנים לווינדוס 10
תוריד לווינדוס 8, לכאורה זה אמור לעבוד באותו רמה גם ב 10
הנה הקישור ל 8
https://ftp.hp.com/pub/softpaq/sp60501-61000/sp60548.exe -
@זאב אמר במסך hp עם מצלמת רשת עזרה:
@חיים-חי התקנתי וזה לא עזר כלום
אם אתה לא מוצא פתרון אחר, וגם windows update לא מוצא לך, אז תנסה לחפש את הדרייבר דרך אחת התוכנות האלו:
https://mitmachim.top/topic/20615/להורדה-אוסף-תוכנות-של-עדכון-דרייברים-אונליין-בהתקנה-שקטה-גירסא-ניידת
בעיקרון אני לא ממליץ להשתמש בתוכנת האלו בכלל, אלא אם כן זה מצב שאתה לא מוצא דרייבר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות