התקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל
-
@מנדי אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
@יוסי1212
בנוסף צריך לאפשר מצב ניפוי באגים במכשירחוץ מההראת מ XDA להלן צריכים עוד משהוא?
Dial:*#*#83781#*#*To Open the Engineering Menu
-- Find the section"Debug & Log"and enableAllow Debue
-- Open the Settings app
-- Findabout phone
-- ClickBuild numbermultiple times until you seeYou are now a Developer!
-- Go toDeveloper optionsand then turn onUSB Debugging
-- Connect your phone to your computer (MTP) -
@מנדי אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
@יוסי1212
בנוסף צריך לאפשר מצב ניפוי באגים במכשירחוץ מההראת מ XDA להלן צריכים עוד משהוא?
Dial:*#*#83781#*#*To Open the Engineering Menu
-- Find the section"Debug & Log"and enableAllow Debue
-- Open the Settings app
-- Findabout phone
-- ClickBuild numbermultiple times until you seeYou are now a Developer!
-- Go toDeveloper optionsand then turn onUSB Debugging
-- Connect your phone to your computer (MTP) -
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
@יוסי1212 מה הכוונה,
ההוראות האלה זה ההתחלה של התהליך.התכוונתי להכין את המכשיר ההמשך הבאתי מ4PDA פפוסט למעלה
ועל רציתי לשאול את @מנדי אם יש עוד דבר שצריכים להכנת המכשיר -
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
@יוסי1212 אחרי שעשיתי את מה שכתבת עכשיו אתה צריך לעשות את מה שהבאת מPDA בתרגום
יודע מזה ועדיין לא הולך מה שמנדי מתכוין זה USB DEBUGGING ולשים X
-
@שמואל אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
@יוסי1212 כן.
ניפי באגים זה USB Debuggingאז אני אחרי הכל ועדיין לא הולך
-
@שמואל
יש ב PDA תוכנה שמתקין או בודק דרייברים
https://4pda.ru/forum/index.php?showtopic=912205&st=4320#entry92268844
https://universaladbdriver.com/download/universal-adb-driver-v6-0
והוא כותב שיש לי דרייבר מעודכן וגם אני יכול לתת הוראות בADB וגם ליכנס לRECOVERY ע"י תוכנה אחרת -
@יוסי1212 אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
המחשב אמור ליכנס ל FASTBOOT כאן הכל נעצר במקום להמשיך ל RECOVERY
תנסה להכניס את התיקיה בנתיב ללא עברית.
למשל לC:/ -
הבעיה שאחרי שלא מצליחים פעם אחד המחשב נמצא ב ADB גם אם לא רואים ממילא אי אפשר להצליח פעם הבאה ולא מוצא אפשרות לצאת מזה רק בהפעלה מחדש אולי יש פתרון אחר?
@יוסי1212 אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
הבעיה שאחרי שלא מצליחים פעם אחד המחשב נמצא ב ADB גם אם לא רואים ממילא אי אפשר להצליח פעם הבאה ולא מוצא אפשרות לצאת מזה רק בהפעלה מחדש אולי יש פתרון אחר?
על מנת להרוג תהליכי ADB אחרים:
adb kill-server -
@יוסי1212 אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
הבעיה שאחרי שלא מצליחים פעם אחד המחשב נמצא ב ADB גם אם לא רואים ממילא אי אפשר להצליח פעם הבאה ולא מוצא אפשרות לצאת מזה רק בהפעלה מחדש אולי יש פתרון אחר?
על מנת להרוג תהליכי ADB אחרים:
adb kill-server -
@יוסי1212 אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
הבעיה שאחרי שלא מצליחים פעם אחד המחשב נמצא ב ADB גם אם לא רואים ממילא אי אפשר להצליח פעם הבאה ולא מוצא אפשרות לצאת מזה רק בהפעלה מחדש אולי יש פתרון אחר?
על מנת להרוג תהליכי ADB אחרים:
adb kill-server -
-
@שמואל
לא רואים את ה ADB אם משתמשים בחבילה של 4PDA אבל את מציע לפתוח לבד במחשב תוכנת ADB ולכתוב?
ניסיתי עוד פעם כמו שכתבת ב C ולא הולך -
@יוסי1212 אוקי, לכאורה ניתן לעשות זאת ידנית:
אחרי שהמכשיר מחובר על מצב ניפוי באגים בUSB לפתוח CMD בתיקיה ולהריץ:adb reboot bootloaderאחרי שהמכשיר בfastboot להריץ:
fastboot flash recovery recovery.imgואז
fastboot rebootמייד שהמכשיר עולה להריץ אחרי 2-5 שניות
adb reboot recoveryאם לא מגיב מייד לנסות עוד שניה שוב, המכשיר יכנס לריקברי, ואז יש להפליש את update.zip כמו שנכתב:
@יוסי1212 אמר בהתקנת אפליקציות במכשיר שיאומי מחו"ל:
שחזור. לחץ על 8 כדי להיכנס לתפריט השחזור (שימו לב! אל תנגבו! לטלפון אין מצב חזרה למצב הקודם!);
בחר "החל עדכון מאחסון חיצוני." בחר את הקובץ "update.zip" בכרטיס הזיכרון.
לאחר השלמת העדכון, אל תמחקו את המחיקה, בחרו באפשרות "הפעל מחדש את המערכת";
המתן עד שהמערכת תפעל מחדש ותתחיל.ודו"ק
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות