איפה נמצא האייקון של האתר הזה .?
-
חפרתי בקוד של האתר לא מצאתי , אשמח לעזרתכם המהירה ,כמו תמיד

https://confbridge.call2all.co.il/login -
-
-
@משה-מזרחי אמר באיפה נמצא האייקון של האתר הזה .?:
@לומדעס
שתדע לבנות אתר , כנראה תדע לפרק אותו
לא מסובך לעשות את זה.
@לומדעס כזכור לי הסברתי לך איך להוריד מאתרים שחוסמים את idm,
זה תקף גם להורדת קבצים אחרים. -
@לומדעס אמר באיפה נמצא האייקון של האתר הזה .?:
איפה מצאת אותו ?
אני עשיתי את זה ככה... לחצתי על ctrl+shift+c ולחצתי על הסמל הגדול וגיליתי שזה לא תמונה, אז למטה על הקוד לחצתי ctrl+f זה פותח חיפוש וחיפשתי icon שזה האייקון...
-
@לומדעס אמר באיפה נמצא האייקון של האתר הזה .?:
איפה מצאת אותו ?
אני עשיתי את זה ככה... לחצתי על ctrl+shift+c ולחצתי על הסמל הגדול וגיליתי שזה לא תמונה, אז למטה על הקוד לחצתי ctrl+f זה פותח חיפוש וחיפשתי icon שזה האייקון...
@איציק-דייטש אמר באיפה נמצא האייקון של האתר הזה .?:
אני עשיתי את זה ככה... לחצתי על ctrl+shift+c ולחצתי על הסמל הגדול וגיליתי שזה לא תמונה, אז למטה על הקוד לחצתי ctrl+f זה פותח חיפוש וחיפשתי icon שזה האייקון...
יש דרכים יותר קלות.
-
@איציק-דייטש אמר באיפה נמצא האייקון של האתר הזה .?:
אני עשיתי את זה ככה... לחצתי על ctrl+shift+c ולחצתי על הסמל הגדול וגיליתי שזה לא תמונה, אז למטה על הקוד לחצתי ctrl+f זה פותח חיפוש וחיפשתי icon שזה האייקון...
יש דרכים יותר קלות.
-
@איציק-דייטש אמר באיפה נמצא האייקון של האתר הזה .?:
@לוי-יצחק אני יודע, עכשיו נזכרתי
:::
network
:::
יפה.
-
@איציק-דייטש אמר באיפה נמצא האייקון של האתר הזה .?:
@לוי-יצחק אני יודע, עכשיו נזכרתי
:::
network
:::
יפה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות
איפה מצאת אותו ?