עזרה-צ'יפ של טונר
-
יש לי מדפסת של xerox דגם B215,
לטונר שלו יש לו צ'יפ שמזהה שהדיו נגמר וא"א למלאות בחזרה,
[הוא כותב שעדיין הטונר ריק],
מה אפשר לעשות, ואיך, תודה רבה!!!. -
יש לי מדפסת של xerox דגם B215,
לטונר שלו יש לו צ'יפ שמזהה שהדיו נגמר וא"א למלאות בחזרה,
[הוא כותב שעדיין הטונר ריק],
מה אפשר לעשות, ואיך, תודה רבה!!!. -
@zalmensmok אולי תאפס לנתוני יצרן?
זה מדפסת חכמה?@moshep זה נראה לי סוג של כתוב על הצ'יפ.
-
@moshep זה נראה לי סוג של כתוב על הצ'יפ.
-
@zalmensmok מה כתוב?
@moshep שהמדפסת תזהה שהטונר הזה גמור
-
@zalmensmok עדיין רלוונטי?
תנסה את זה,
https://s.click.aliexpress.com/e/_ASEUw8 -
@moshep שהמדפסת תזהה שהטונר הזה גמור
@zalmensmok הזמנת את הצ'יפ ההוא?
-
@zalmensmok הזמנת את הצ'יפ ההוא?
@cool לא אני לא ידעתי אם זה צ'יפ שלא נגמר
ובכ"א אבא שלי הזמין כמה טונרים אז לבנתיים לא
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות