עזרה | איך יוצרים קליפ ארט
-
@יוסי-הגאון @אריאלל @elazar @מוטי-ברנד @נ-נח יש תשובה לנושא הזה או שאני ימחק?
@חיים-6
שלום
לא הבנתי מה תמחק?
ואיזה תשובה צריך... -
@חיים-6
שלום
לא הבנתי מה תמחק?
ואיזה תשובה צריך...@יוסי-הגאון דבר ראשון את למחוק את הנושא ואני צריך לדעת איך יוצרים קליפ ארט
-
@יוסי-הגאון דבר ראשון את למחוק את הנושא ואני צריך לדעת איך יוצרים קליפ ארט
@חיים-6
לא צריך למחוק את הנושא... (וגם לא תצליח
)בשביל ליצור קליפ ארט תנסה ליצור ממיר שתומך בהמרה לפורמט זה
וחסל! -
@חיים-6
לא צריך למחוק את הנושא... (וגם לא תצליח
)בשביל ליצור קליפ ארט תנסה ליצור ממיר שתומך בהמרה לפורמט זה
וחסל!@יוסי-הגאון איזה תוכנה?
-
@יוסי-הגאון איזה תוכנה?
@חיים-6
יש עשרות אם לא מאות של תוכנות המרה (באנגלית)
אני מאמין שבאחד מהם יש המרה ל SVGאני הייתי מציע לך לקחת תמונה מסוימת להמיר ל ICO ולשנות סיומת ל SVG...
-
@חיים-6
יש עשרות אם לא מאות של תוכנות המרה (באנגלית)
אני מאמין שבאחד מהם יש המרה ל SVGאני הייתי מציע לך לקחת תמונה מסוימת להמיר ל ICO ולשנות סיומת ל SVG...
@יוסי-הגאון וזה יעבוד?
-
@יוסי-הגאון וזה יעבוד?
@חיים-6
הצעה בעלמא -
@חיים-6
הצעה בעלמא@יוסי-הגאון לא עובד
-
אבל למה @אריסטוקרט לא עונה הוא יודע איך מכינים קליפ ארט כי הוא העלה הרבה קליפ ארט
-
אבל למה @אריסטוקרט לא עונה הוא יודע איך מכינים קליפ ארט כי הוא העלה הרבה קליפ ארט
@חיים-6
כניראה שזה מידע חסוי...
אני לא יודע בדיוק
הוא שהוא לא רוצה לגלות את "הנוסחה" -
@חיים-6
כניראה שזה מידע חסוי...
אני לא יודע בדיוק
הוא שהוא לא רוצה לגלות את "הנוסחה" -
@חיים-6
נו, אז יש שם הסבר מקיף
למה שלא תעשה כמו שם -
@חיים-6 אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
@יוסי-הגאון https://mitmachim.top/topic/12008/כל-מה-שקשור-לתצוגה/4
@חיים-6 אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
@יוסי-הגאון https://mitmachim.top/topic/12008/כל-מה-שקשור-לתצוגה/4
פה הוא העלה את זה (לא ערכתי את הפוסט הקודם כי זה עושה לי שגיאה)
-
אבל למה @אריסטוקרט לא עונה הוא יודע איך מכינים קליפ ארט כי הוא העלה הרבה קליפ ארט
@חיים-6 אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
אבל למה @אריסטוקרט לא עונה הוא יודע איך מכינים קליפ ארט כי הוא העלה הרבה קליפ ארט
@אריסטוקרט לא עונה כי @אריסטוקרט לא יודע איך יוצרים קליפי ארט,
@אריסטוקרט העלה מה שהוא מצא איפה שהוא במרחבי הפורומים.....
לא כל מי שהעלה פה בפורום איזה תוכנה זה אומר שהוא מסוגל ליצור אותה.... -
@חיים-6 אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
@יוסי-הגאון https://mitmachim.top/topic/12008/כל-מה-שקשור-לתצוגה/4
@חיים-6 אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
@יוסי-הגאון https://mitmachim.top/topic/12008/כל-מה-שקשור-לתצוגה/4
פה הוא העלה את זה (לא ערכתי את הפוסט הקודם כי זה עושה לי שגיאה)
@חיים-6
אני לא מבין,
@נ-נח כתב לך כאן
באיזה תוכנה הוא יצר כזה דבר@נ-נח אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
אני הכנתי פעם ב inkscape
@נ-נח אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
@יוסי-הגאון תוכנה לאיור, כמו אילוסטרייטור
@אריאלל אמר בעזרה | איך יוצרים קליפ ארט:
אז מה הבעיה ?!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות