עזרה | הוספת תוכנה לנטו שלי ברימון
-
לא, זה לא חוסם תוכנות. מה שכן הוא חוסם תוכנות להסרת תוכנות אחרות. למה? כי מופעלת הגנת הסרה (זה אומר שאי אפשר למחוק את התוכנה של רימון) ובגלל שהתוכנה שחסומה היא יכולה למחוק גם את התוכנה של רימון אז רימון חוסם את התוכנה ההי. מה שצריך לעשות זה להיכנס לאיזור האישי באתר של רימון ואז להפסיק את הגנת הסרה ואז יהיה אפשר לפתוח את התוכנה.
-
לא, זה לא חוסם תוכנות. מה שכן הוא חוסם תוכנות להסרת תוכנות אחרות. למה? כי מופעלת הגנת הסרה (זה אומר שאי אפשר למחוק את התוכנה של רימון) ובגלל שהתוכנה שחסומה היא יכולה למחוק גם את התוכנה של רימון אז רימון חוסם את התוכנה ההי. מה שצריך לעשות זה להיכנס לאיזור האישי באתר של רימון ואז להפסיק את הגנת הסרה ואז יהיה אפשר לפתוח את התוכנה.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות