בעיה- בלוטוס במחשב - אין העברה חלקה של הנתונים
-
אני משתמש במחשב שלי להשמעת מוזיקה
אני מעביר אותו בבלוטוס למערכת שמע איכותית
ומשום מה המוזיקה מידי פעם נקטעת למשך שניה / שתים ושוב ממשיכה.
אני לא חושב שזה בעיה של המכשיר שאני משדר אליו מ2 סיבות- אני משדר אליו ממכשיר אחר והכל בסדר.
- אני משדר מהמחשב למכשיר אחר וג"כ יש את אותו בעיה.
בכל המקרים שידרתי מקרוב ולא אמור להיות בעיה של מרחק.
מה ניתן לעשות עם זה? זה בעיה של הבלוטוס במחשב שלי, או בתוכנה שלו?
-
@בן-דוד אמר בבעיה- בלוטוס במחשב - אין העברה חלקה של הנתונים:
מוזיקה
אני מעביר אותו בבלוטוס למערכת שמע איכותית
ומשום מה המוזיקה מידי פעם נקטעת למשך שניה / שתים ושוב ממשיכה.
אני לא חושב שזה בעיה של המכשיר שאני משדר אליו מ2 סיבותאני משדר אליו ממכשיר אחר והכל בסדר.
אני משדר מהמחשב למכשיר אחר וג"כ יש את אותו בעיה.בכל המקרים שידרתי מקרוב ולא אמור להיות בעיה של מרחק.
מה ניתן לעשות עם זה? זה בעיה של הבלוטוס במחשב שלי, או בתוכנה שלו?לפעמים יש בעיה בגלל האורך של שם הקובץ.מניסיון
-
@בן-דוד אמר בבעיה- בלוטוס במחשב - אין העברה חלקה של הנתונים:
מוזיקה
אני מעביר אותו בבלוטוס למערכת שמע איכותית
ומשום מה המוזיקה מידי פעם נקטעת למשך שניה / שתים ושוב ממשיכה.
אני לא חושב שזה בעיה של המכשיר שאני משדר אליו מ2 סיבותאני משדר אליו ממכשיר אחר והכל בסדר.
אני משדר מהמחשב למכשיר אחר וג"כ יש את אותו בעיה.בכל המקרים שידרתי מקרוב ולא אמור להיות בעיה של מרחק.
מה ניתן לעשות עם זה? זה בעיה של הבלוטוס במחשב שלי, או בתוכנה שלו?לפעמים יש בעיה בגלל האורך של שם הקובץ.מניסיון
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות