developer options אמור להופיע ולא מופיע
-
במדריך לרוט כתוב ללחוץ על build number וגם אחרי שהוא כתב you are already a developer עדיין לא מופיע אפשרות של developer options אם מישהוא יכול לעזור בזה תודה רבה.
@reuven-0 זה אמור להיות בהגדרות מחוץ למידע טלפון,
בדקת גם שם? -
@reuven-0 זה אמור להיות בהגדרות מחוץ למידע טלפון,
בדקת גם שם?@zalmensmok כן.
-
@zalmensmok כן.
@reuven-0 תצא לגמרי מההגדרות ותחזור
-
@zalmensmok כן.
@reuven-0 יש לזה אפליקציה שנייה אני יחפש אותה
-
@reuven-0 יש לזה אפליקציה שנייה אני יחפש אותה
-
@zalmensmok תחקין את זה וזה יביא אותך ישירות למצב מפתחים
-
@reuven-0 תצא לגמרי מההגדרות ותחזור
@דניאל-ביטון בדרך כלל זה אמור להופיע מיד אבל גם אחרי יציאה וכניסה מחדש עדיין לא קיים
-
@דניאל-ביטון בדרך כלל זה אמור להופיע מיד אבל גם אחרי יציאה וכניסה מחדש עדיין לא קיים
@reuven-0 לי זה הצליח רק אחרי איפוס מלא
-
@דניאל-ביטון בדרך כלל זה אמור להופיע מיד אבל גם אחרי יציאה וכניסה מחדש עדיין לא קיים
-
@zalmensmok תחקין את זה וזה יביא אותך ישירות למצב מפתחים
@zalmensmok תודה
-
@zalmensmok תודה
@reuven-0 אין בעד כלום
-
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות