חוסר מקום בכונן C בשביל ויזואל סטודיו.
-
אני מנסה להוריד ולהתקין את ויזואל סטודיו,
אך לפני ההורדה זה כותב לי שנדרש עוד מקום, המקום הפנוי שלי עומד על 14 ג'יגה ואין לי אפשרות לפנות עוד, ההתקנה שוקלת כ - 25 ג'יגה.
כיצד ניתן לנתב את ההתקנה לכונן D או לפתור בעיה זו בדרך אחרת?
תודה מראש!@רחל-הרבסט מתי שהוא שואל אותך לאיפה להתקין אתה צריך לנתב את זה לכונן שאתה רוצה
-
@רחל-הרבסט מתי שהוא שואל אותך לאיפה להתקין אתה צריך לנתב את זה לכונן שאתה רוצה
-
אני מנסה להוריד ולהתקין את ויזואל סטודיו,
אך לפני ההורדה זה כותב לי שנדרש עוד מקום, המקום הפנוי שלי עומד על 14 ג'יגה ואין לי אפשרות לפנות עוד, ההתקנה שוקלת כ - 25 ג'יגה.
כיצד ניתן לנתב את ההתקנה לכונן D או לפתור בעיה זו בדרך אחרת?
תודה מראש!@רחל-הרבסט ההורדה היא מהאתר או מהתוכנה?
אם היא מהאתר תשני את מיקום ההורדה של הדפדפן לכונן D
אם היא מהתוכנה ויש אפשרות להסיר ולהתקין מחדש ואין חומר מיוחד בתוכנה שלא יישמר אז עדיף להסיר ובעת ההתקנה לבחור מיקום כונן D
אם אין אפשרות להסיר אפשר להשתמש עם התוכנה FOLDER MOVE שמעבירה תיקיות מכונן לכונן לדוגמא מכונן C לכונן D בעוד שהמחשב ממשיך לחשוב שהתיקיה עדיין בכונן C ולמעשה התיקיה נמצאת בכונן D
ועם התוכנה הזו להעביר תיקיות אחרות של תוכנות ודברים כאלה לכונן D ואז יהיה מקום להתקין את התוכנה -
@רחל-הרבסט ההורדה היא מהאתר או מהתוכנה?
אם היא מהאתר תשני את מיקום ההורדה של הדפדפן לכונן D
אם היא מהתוכנה ויש אפשרות להסיר ולהתקין מחדש ואין חומר מיוחד בתוכנה שלא יישמר אז עדיף להסיר ובעת ההתקנה לבחור מיקום כונן D
אם אין אפשרות להסיר אפשר להשתמש עם התוכנה FOLDER MOVE שמעבירה תיקיות מכונן לכונן לדוגמא מכונן C לכונן D בעוד שהמחשב ממשיך לחשוב שהתיקיה עדיין בכונן C ולמעשה התיקיה נמצאת בכונן D
ועם התוכנה הזו להעביר תיקיות אחרות של תוכנות ודברים כאלה לכונן D ואז יהיה מקום להתקין את התוכנה@קינג-קומפיוטר תודה על העזרה!
אך לא מצאתי מקום בו ניתן לשנות את מיקום ההורדה של הדפדפן,
תוכלו לסייע לי בעניין? -
אני מנסה להוריד ולהתקין את ויזואל סטודיו,
אך לפני ההורדה זה כותב לי שנדרש עוד מקום, המקום הפנוי שלי עומד על 14 ג'יגה ואין לי אפשרות לפנות עוד, ההתקנה שוקלת כ - 25 ג'יגה.
כיצד ניתן לנתב את ההתקנה לכונן D או לפתור בעיה זו בדרך אחרת?
תודה מראש!@רחל-הרבסט אמר בחוסר מקום בכונן C בשביל ויזואל סטודיו.:
ויזואל סטודיו
תשלחי לי קישור לקובץ אני ינסה לבדוק
-
@רחל-הרבסט אמר בחוסר מקום בכונן C בשביל ויזואל סטודיו.:
ויזואל סטודיו
תשלחי לי קישור לקובץ אני ינסה לבדוק
-
@רחל-הרבסט נראה לי שצריך לשנות כאן

-
@קינג-קומפיוטר תודה על העזרה!
אך לא מצאתי מקום בו ניתן לשנות את מיקום ההורדה של הדפדפן,
תוכלו לסייע לי בעניין?@רחל-הרבסט בדפדפן כרום אפשר לשנות ע"י לחיצה על השלוש נקודות בצד שמאל>הגדרות>בשורת החיפוש תכתבי הורדות ואז יוצג לך האפשרות לשנות את מיקום ההורדה
-
@רחל-הרבסט בדפדפן כרום אפשר לשנות ע"י לחיצה על השלוש נקודות בצד שמאל>הגדרות>בשורת החיפוש תכתבי הורדות ואז יוצג לך האפשרות לשנות את מיקום ההורדה
-
@קינג-קומפיוטר
בשינוי בשלוש נקודות זה לא משפיע על ההורדה הזאת,
@שלמה-מח כששיניתי שם את הניתוב כתוב ככה - (צילום מסך)

@רחל-הרבסט לי זה עבד סבבה
יש בפורום אפשרות לפרטי? -
@רחל-הרבסט לי זה עבד סבבה
יש בפורום אפשרות לפרטי? -
@קינג-קומפיוטר
בשינוי בשלוש נקודות זה לא משפיע על ההורדה הזאת,
@שלמה-מח כששיניתי שם את הניתוב כתוב ככה - (צילום מסך)

@רחל-הרבסט תבחרי תיקייה ריקה בכונן D, זה מה שהוא דורש בהודעה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות