הנגן לא קולט את הכרטיס זיכרון
-
@אביעד אמר בהנגן לא קולט את הכרטיס זיכרון:
@sali איזה נגן יש לך?
דומה לדוקו אייטאצ'
@משחזר-מידע אמר בהנגן לא קולט את הכרטיס זיכרון:
@sali הנגן לא יכול לפרמט אותו ?
לא
@חראשו אמר בהנגן לא קולט את הכרטיס זיכרון:
@thmhe אמר בהנגן לא קולט את הכרטיס זיכרון:
@sali אולי תנסה לפרמט אותו לFAT 32
ואז אמור לעבודנראה לי שבוינדוס 10 אין את FAT32 , וצריך לפרמט דרך רופוס
ישלי ווינדוס 7 יש בו FAT32?
@חיים-גרין אמר בהנגן לא קולט את הכרטיס זיכרון:
קודם כל איזה נגן זה?
דבר שני אם לנגן אין אפשרות לאפס אז צריך לאפס דרך המחשב!כנ"ל ואיפסתי דרך המחשב ולא עזר
-
-
-
@חראשו אמר בהנגן לא קולט את הכרטיס זיכרון:
נראה לי שבוינדוס 10 אין את FAT32 ,
@thmhe אמר בהנגן לא קולט את הכרטיס זיכרון:
@חראשו ודאי שיש בוינדוס 10
היכן?

:::
כי אני לא מצאתי...

:::
-
@חראשו אמר בהנגן לא קולט את הכרטיס זיכרון:
נראה לי שבוינדוס 10 אין את FAT32 ,
@thmhe אמר בהנגן לא קולט את הכרטיס זיכרון:
@חראשו ודאי שיש בוינדוס 10
היכן?

:::
כי אני לא מצאתי...

:::
-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות