גירסה ל גלקסי פוקט GT-S5312 תומך כשר
-
שלום
הפלאפון שלי השתבש ואני מחפש גירסה להתקנה ב"אודין" לגלקסי פוקט GT-S5312 תומך כשר
קצת דחוף תודה רבה -
-
שלום
הפלאפון שלי השתבש ואני מחפש גירסה להתקנה ב"אודין" לגלקסי פוקט GT-S5312 תומך כשר
קצת דחוף תודה רבה -
@אשר אמר בגירסה ל גלקסי פוקט GT-S5312 תומך כשר:
לגלקסי פוקט GT-S5312 תומך כשר
אין..
אתה יכול להתקין גירסא רגילה, לעשות רוט, ולהסיר יישומים שאתה לא צריך. -
@אשר אמר בגירסה ל גלקסי פוקט GT-S5312 תומך כשר:
@שמואל הגירסה שהבאתה (מה שהתקנתי) היא גירסה רגילה.
כן.
@אשר אמר בגירסה ל גלקסי פוקט GT-S5312 תומך כשר:
סליחה אבל מה זה רוט?
ב7 מילים:
אפשרות לגשת למערכת עצמה של המכשיר. -
@אשר אמר בגירסה ל גלקסי פוקט GT-S5312 תומך כשר:
@שמואל הגירסה שהבאתה (מה שהתקנתי) היא גירסה רגילה.
כן.
@אשר אמר בגירסה ל גלקסי פוקט GT-S5312 תומך כשר:
סליחה אבל מה זה רוט?
ב7 מילים:
אפשרות לגשת למערכת עצמה של המכשיר.
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות