עזרה | פירמוט כרטיס
-
@חראשו יש מה לעשות, אבל במקרה כזה שהוא לא מעוניין בחומר רק לפרמט את הכרטיס אז הפסולת לסל וחסל
@שלמה-ווייס תשלח לו את המדריך שעשית, רק שלא יהרוס לו את המחשב על הדרך...

-
@שלמה-ווייס תשלח לו את המדריך שעשית, רק שלא יהרוס לו את המחשב על הדרך...

@חראשו המדריך שלי לא אמור לעזור במיוחד לא על ווינדוס, אבל גם אם יש מה לעשות חבל על הזמן
-
@רבנן-ברכו כשאני מוציא את הכרטיס רק D יורד והשאר נשאר
-
@רבנן-ברכו כשאני מוציא את הכרטיס רק D יורד והשאר נשאר
@אלפא כי מדובר בכונן הפנימי של המחשב
-
@אלפא כי מדובר בכונן הפנימי של המחשב
@שלמה-ווייס אז תכלס אפשר לפרמט?
-
@שלמה-ווייס אז תכלס אפשר לפרמט?
-
@שלמה-ווייס אז תכלס אפשר לפרמט?
@אלפא א"א אבל לגבי 1 אתה מחובר עם נטסטיק?
-
@אלפא א"א אבל לגבי 1 אתה מחובר עם נטסטיק?
@שלמה-ווייס כן
-
@שלמה-ווייס כן
@אלפא אוקי אז 0 זה הכונן הפנימי 1 זה הנטסטיק 2 זה הכרטיס הקלוקל שתזרק לפח הקרוב בקרוב ואל תבזבז את זמנך עליו
-
@שלמה-ווייס כן
-
@אלפא אוקי אז 0 זה הכונן הפנימי 1 זה הנטסטיק 2 זה הכרטיס הקלוקל שתזרק לפח הקרוב בקרוב ואל תבזבז את זמנך עליו
-
@אלפא אוקי אז 0 זה הכונן הפנימי 1 זה הנטסטיק 2 זה הכרטיס הקלוקל שתזרק לפח הקרוב בקרוב ואל תבזבז את זמנך עליו
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | פירמוט כרטיס:
2 זה הכרטיס הקלוקל שתזרק לפח הקרוב בקרוב ואל תבזבז את זמנך עליו
למה לזרוק??? במערכת RAW אפשר למצוא את החומר הרבה פעמים שינסה עם R-סטודיו
https://mitmachim.top/topic/1086/r-studio-משחזר-נתונים-מקצועי?_=1616279274053
-
@משה-מזרחי מעשה שהיה
-
@משה-מזרחי מעשה שהיה
@שלמה-ווייס כך היה....
-
@שלמה-ווייס אמר בעזרה | פירמוט כרטיס:
2 זה הכרטיס הקלוקל שתזרק לפח הקרוב בקרוב ואל תבזבז את זמנך עליו
למה לזרוק??? במערכת RAW אפשר למצוא את החומר הרבה פעמים שינסה עם R-סטודיו
https://mitmachim.top/topic/1086/r-studio-משחזר-נתונים-מקצועי?_=1616279274053
@רבנן-ברכו אמר בעזרה | פירמוט כרטיס:
למה לבזבז??? במערכת RAW אפשר למצוא את החומר הרבה פעמים שינסה עם R-סטודיו
א. הוא לא מדבר על שיחזור כ"א על פירמוט כך שR-STUDIO לא נכנס כאן
ב. תסתכל שוב על הצילומסך של ניהול דיסקים ואם לא הבנת תסתכל שוב -
@רבנן-ברכו אמר בעזרה | פירמוט כרטיס:
למה לבזבז??? במערכת RAW אפשר למצוא את החומר הרבה פעמים שינסה עם R-סטודיו
א. הוא לא מדבר על שיחזור כ"א על פירמוט כך שR-STUDIO לא נכנס כאן
ב. תסתכל שוב על הצילומסך של ניהול דיסקים ואם לא הבנת תסתכל שוב@שלמה-ווייס בגלל ה-31 MB?
-
@שלמה-ווייס בגלל ה-31 MB?
@רבנן-ברכו בזה אני נאלץ להסכים איתך משום מעשה שהיה ולא רק אחד...
-
@שלמה-ווייס בגלל ה-31 MB?
@שלמה-ווייס קבל צילומסך מהמחשב שלי אותה בעיה עם אותו חוסר פתרון......

שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות