עזרה | פירמוט כרטיס
-
אני רוצה לפרמט כרטיס מיקרו אבל בסיום הפירמוט המחשב כותב "לווינדוס לא הייתה אפשרות להשלים את האיתחול"
ובינתיים הכרטיס לא עובד לי. מה אפשר לעשות. -
@משה-מזרחי אני לא מוצא את זה וזה לא מופיע בלחצן ימני על ווינדוס
-
@משה-מזרחי אני לא מוצא את זה וזה לא מופיע בלחצן ימני על ווינדוס
-
@משה-מזרחי למה ווינדוס?? מקש ימני על מחשב זה
-
@משה-מזרחי למה ווינדוס?? מקש ימני על מחשב זה
-
@אלפא
אהה
אתה עם תוסף של ההתחל
אני לא יודע איך מגיעים עם זה
אבל איך הגעת למנהל התקנים? זה אמור להיות ביחד , ופה זה לא נמצא
@משה-מזרחי מצאתי

-
@משה-מזרחי מצאתי

-
@רבנן-ברכו
פעם ראשונה שאני רואה את זה
אבל וודאי שכמו שאמרתי זה יותר מהר
נסה ותראה@משה-מזרחי יש לי קלאסיק של אז אני לא יודע
-
@אלפא
תרד קצת למטה שיראו את השורות למטה ותשלח שוב תמונה
איזה כונן מדובר? דיסק 1 /2 ? (שתיהם נראים בבעיה)
איך זה מחובר?@משה-מזרחי @אלפא דיסק 2 לא מזוהה במלוא גודלו, לשיטת @משחזר-מידע אין מה לעשות

-
@אלפא
תרד קצת למטה שיראו את השורות למטה ותשלח שוב תמונה
איזה כונן מדובר? דיסק 1 /2 ? (שתיהם נראים בבעיה)
איך זה מחובר?@משה-מזרחי מדובר בכונן D ו1 ו2 זה מודם ועכבר

-
@משה-מזרחי @אלפא דיסק 2 לא מזוהה במלוא גודלו, לשיטת @משחזר-מידע אין מה לעשות

@חראשו יש מה לעשות, אבל במקרה כזה שהוא לא מעוניין בחומר רק לפרמט את הכרטיס אז הפסולת לסל וחסל
-
@משה-מזרחי מדובר בכונן D ו1 ו2 זה מודם ועכבר

-
@חראשו יש מה לעשות, אבל במקרה כזה שהוא לא מעוניין בחומר רק לפרמט את הכרטיס אז הפסולת לסל וחסל
@שלמה-ווייס תשלח לו את המדריך שעשית, רק שלא יהרוס לו את המחשב על הדרך...

-
@שלמה-ווייס תשלח לו את המדריך שעשית, רק שלא יהרוס לו את המחשב על הדרך...

@חראשו המדריך שלי לא אמור לעזור במיוחד לא על ווינדוס, אבל גם אם יש מה לעשות חבל על הזמן
-
@רבנן-ברכו כשאני מוציא את הכרטיס רק D יורד והשאר נשאר
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות