בקשה לתוכנה
-
Audacity
-
@אברך-מייבין @שמואל
תודה!
אני מכניס את ההקלטה וזה אומר לי קובץ לא נתמך..

-
תודה שמואל..
אבל סתם בכללי יש תוכנה שמקליטה ישירות לקובץ MP3?
שאני לא כל פעם יהיה צריך להמיר..@bbn אמר בבקשה לתוכנה:
יש תוכנה שמקליטה ישירות לקובץ MP3?
שאני לא כל פעם יהיה צריך להמיר..
תודה!Audacity
-
@bbn אמר בבקשה לתוכנה:
אם איזה תוכנה אני יכול לחתוך קובץ אודיו ולמור אותו לאחר מכן כ MP3 ?
תודה!הכי נוח וטוב מנסיון - פורמט פקטורי - Format Factory.
אפשר שם גם לחתוך את הפלט של ההמרה (היינו גם לחתוך וגם להמיר ביחד) אם אתה רוצה, והיא ממש מהירה ונוחה.
מצרף גם קישור להורדה: https://softwares.center/format-factory/ -
תודה שמואל..
אבל סתם בכללי יש תוכנה שמקליטה ישירות לקובץ MP3?
שאני לא כל פעם יהיה צריך להמיר.. -
@bbn אמר בבקשה לתוכנה:
אם איזה תוכנה אני יכול לחתוך קובץ אודיו ולמור אותו לאחר מכן כ MP3 ?
תודה!הכי נוח וטוב מנסיון - פורמט פקטורי - Format Factory.
אפשר שם גם לחתוך את הפלט של ההמרה (היינו גם לחתוך וגם להמיר ביחד) אם אתה רוצה, והיא ממש מהירה ונוחה.
מצרף גם קישור להורדה: https://softwares.center/format-factory/@צדיק-תמים אמר בבקשה לתוכנה:
הכי נוח וטוב מנסיון - פורמט פקטורי - Format Factory.
בשביל הקלטות על המחשב עצמו אתה לא צודק!
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות