בסט בבלוטוס
-
@יוסי-הגאון למחשב א"א להתחבר אבל אפשר להתחבר לקופסת צריבה
-
@יוסי-הגאון @לומדעס @שלמה-ווייס יש תשובה?
-
@יוסי-הגאון @לומדעס @שלמה-ווייס יש תשובה?
@חיים-6 יש תשובה מאד ברורה, בשביל רוט חייבים לתקן את הUSB או לצרוב באמצעות קופסת צריבה
-
@חיים-6 יש תשובה מאד ברורה, בשביל רוט חייבים לתקן את הUSB או לצרוב באמצעות קופסת צריבה
-
@לומדעס במקרה שאין USB צריך
-
@לומדעס במקרה שאין USB צריך
-
@שלמה-ווייס ואיך הוא יכול לצרוב בלי USB ??
@לומדעס כתבתי ברור מאד למעלה, באמצעות כבל F-BUS שמתחבר לנקודות ליד תושבת הסים
-
@לומדעס כתבתי ברור מאד למעלה, באמצעות כבל F-BUS שמתחבר לנקודות ליד תושבת הסים
-
@שלמה-ווייס מעניין לא ידעתי על זה מעולם

יש לך צילום של הכבלים האלו עם איך שזה מתחבר על התושבת ?@לומדעס תמיד יש פעם ראשונה

-
@לומדעס תמיד יש פעם ראשונה

@שלמה-ווייס
כנ''ל
ומאיפה אפשר להשיג אותם?! -
@לומדעס תמיד יש פעם ראשונה

-
@שלמה-ווייס יוצא לי עיניים יש לך תמונה יותר גדולה

@לומדעס לא מצאתי תמונה אז חתכתי מצילומסך של החשבונית כשקניתי אותו
-
@שלמה-ווייס יוצא לי עיניים יש לך תמונה יותר גדולה

@לומדעס https://gsmserver.com/atf-cyclone-jaf-mxbox-hti-ufs-universal-box-f-bus-cable-for-nokia-c2-01/ יש פה תמונה אבל עדיין לא נפתח לי בנטפרי
-
@לומדעס https://gsmserver.com/atf-cyclone-jaf-mxbox-hti-ufs-universal-box-f-bus-cable-for-nokia-c2-01/ יש פה תמונה אבל עדיין לא נפתח לי בנטפרי
@שלמה-ווייס הרגע נפתחה התמונה, בכל אופן אין מה לעשות עם הכבל הזה בלי קופסא
-
@לומדעס https://gsmserver.com/atf-cyclone-jaf-mxbox-hti-ufs-universal-box-f-bus-cable-for-nokia-c2-01/ יש פה תמונה אבל עדיין לא נפתח לי בנטפרי
-
@שלמה-ווייס איך הוא מתחבר על זה עם קליפס
,אני שואל מה מונע ממנו לזוז ?? מהמקום בו הוא
נמצא@לומדעס זה מתלבש מצויין, זה תופס את כל הבית סוללה ויש תפסנים שנכנסים לחורים מסויימים במכשיר שמיועדים לכך, בקיצור אל תדאג נוקיה חשבו על הכל
-
@לומדעס זה מתלבש מצויין, זה תופס את כל הבית סוללה ויש תפסנים שנכנסים לחורים מסויימים במכשיר שמיועדים לכך, בקיצור אל תדאג נוקיה חשבו על הכל
-
@שלמה-ווייס יש לך תמונה
?@לומדעס של?
-
@לומדעס של?
-
@שלמה-ווייס איך שהכבל מתלבש על הטלפון
@לומדעס אונליין אני לא מוצא תמונה מהצד הפנימי של הF-BUS אבל את המכשיר אתה הרי מכיר טוב
אז לפחות את המכשיר לא אצטרך לצלם בשבילך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות