מדריך | רוט לשיאומי +Qin1s בלבד (המדריך הנ''ל לא יעזור להפוך את המכשיר לעברית)
-
@motty הסתדרת?
-
@motty הסתדרת?
@zalmensmok לא
-
@zalmensmok מי זה הם? Xiaomi?
@motty מי שצרב לך את הגירסה\מי שבנה את הגירסה
-
@zalmensmok לא
@motty אני אנסה לעזור לך, איך אפשר.
להגיע למצב מפתחים בגירסה שלך אין לי דרך -
@motty אני אנסה לעזור לך, איך אפשר.
להגיע למצב מפתחים בגירסה שלך אין לי דרך@zalmensmok זה הגרסה של היצרן
-
@zalmensmok זה הגרסה של היצרן
@motty מה זאת אומרת היצרן, זה בעברית?
-
@motty אני אנסה לעזור לך, איך אפשר.
להגיע למצב מפתחים בגירסה שלך אין לי דרך@zalmensmok לא
-
@motty מה זאת אומרת היצרן, זה בעברית?
@zalmensmok אמר במדריך רוט לשיאומי (המדריך הנ''ל לא יעזור להפוך את המכשיר לעברית):
@motty מה זאת אומרת היצרן, זה בעברית?
בסינית
והתקנות כמובן חסומות -
@motty מה זאת אומרת היצרן, זה בעברית?
@zalmensmok סליחה לא אחזתי העלית תמונה!
נשאר לך רק להחליף גירסה, בזה אתה מתקדם? -
@zalmensmok סליחה לא אחזתי העלית תמונה!
נשאר לך רק להחליף גירסה, בזה אתה מתקדם?@zalmensmok אמר במדריך רוט לשיאומי (המדריך הנ''ל לא יעזור להפוך את המכשיר לעברית):
נשאר לך רק להחליף גירסה, בזה אתה מתקדם?
לא בדיוק, אני מבין במחשבים אבל אני לומד דברים שקשורים לטכנולוגיה דיי מהר
-
@zalmensmok אמר במדריך רוט לשיאומי (המדריך הנ''ל לא יעזור להפוך את המכשיר לעברית):
נשאר לך רק להחליף גירסה, בזה אתה מתקדם?
לא בדיוק, אני מבין במחשבים אבל אני לומד דברים שקשורים לטכנולוגיה דיי מהר
@motty יש לך גירסה? [קובץ pac]
-
@motty יש לך גירסה? [קובץ pac]
@zalmensmok לא
-
@motty יש לך גירסה? [קובץ pac]
i tried to follow this video https://www.youtube.com/watch?v=R56ptn6r250&vl=en
-
i tried to follow this video https://www.youtube.com/watch?v=R56ptn6r250&vl=en
@motty
אין לי גישה לזה, יש לי אתרוג
ולמה אתה מפחד לכתוב בעברית -
@motty
אין לי גישה לזה, יש לי אתרוג
ולמה אתה מפחד לכתוב בעברית@zalmensmok אנגלית היא שפת האם שלי (אין לי מקלדת בעברית) אני צריך לכתוב עם מקלדת וירטואלית
-
@motty יש לך גירסה? [קובץ pac]
@zalmensmok תוכל לעזור?
-
@motty אני אשלח לך קישור למייל שלך בעז"ה עם מדריך מפורט, זה רק לאנגלית, [אין שם עברית]
-
@motty אני אשלח לך קישור למייל שלך בעז"ה עם מדריך מפורט, זה רק לאנגלית, [אין שם עברית]
@zalmensmok תודה
-
@zalmensmok תודה
@motty אני צריך אבל את המייל שלך
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות