צלצולי מירס וביפר יש עדיין ?
-
@לומדעס
אמרו לי שכיום כבר לא משתמשים עם זה -
@לומדעס
אמרו לי שכיום כבר לא משתמשים עם זה -
@מוטי-ברנד אולי אפשר אפילו להקליט אותם בצורה איכותי כי לא נראה לי שאפשר להוציא משם משהוא
-
@מוטי-ברנד כן גם של המענה מצידו
שהוא לוחץ ואז לפני שאני מקבל שומעים
אצלי ביפ X 2 ואז שומעים אותי אם יש לך
אשמח מאוד -
@מוטי-ברנד כן גם של המענה מצידו
שהוא לוחץ ואז לפני שאני מקבל שומעים
אצלי ביפ X 2 ואז שומעים אותי אם יש לך
אשמח מאוד -
@לומדעס לא הבנתי בדיוק למה היה הכוונה תגיד לי אם זה מספיק הקלטה 001.m4a
-
@מוטי-ברנד זה מצוין ויש את הצליל של ה PTT
אם תוכל תשלח גם אתו תודה רבה על הראשון -
@לומדעס נראה לי שזה אותו דבר רק שזה רק 2 צלילים אז תחתוך את מה שהבאתי
אם אתה רוצה אני יכול להעלות הקלטה של כל הצלילים שיש במירס תגיד לי איזה אתה רוצה ואני ישתדל להקליט ולהעלות את זה -
@מוטי-ברנד זה מצוין ויש את הצליל של ה PTT
אם תוכל תשלח גם אתו תודה רבה על הראשון -
@לומדעס פה יש את כל הצלילים תגיד לי איזה הקלטה 002.m4a
אחחח איזה נוסטלגיה



@מוטי-ברנד את זה יש לך ?? כי אצלי זה לא איכותי מירס ערווך.wav
-
@מוטי-ברנד את זה יש לך ?? כי אצלי זה לא איכותי מירס ערווך.wav
-
@לומדעס אגב ההקלטה זה מיאנג הקלטה 003.m4a הקלטה 004.m4a
-
@לומדעס אגב ההקלטה זה מיאנג הקלטה 003.m4a הקלטה 004.m4a
-
@מוטי-ברנד אני לא רוצה את זה, אני רוצה ממך אם יש לך כמובן , זה מהסרט
הסברה שלהם
תודה רבה בכול אופן
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות