סינון אתרוג על אנדרואיד
-
יש לי בבית wifi של אתרוג ואני לא מצליח להתחבר אליו נורמלי מישהו יודע אם יש לזה פיתרון
-
יש לי בבית wifi של אתרוג ואני לא מצליח להתחבר אליו נורמלי מישהו יודע אם יש לזה פיתרון
@davidkrasnit כן, צריך להתקין תעודת אבטחה,
במכשיר סיני זה קצת יותר מסובך, ובמכשיר אנדרואיד לא סיני זה פשוט התקנה של קובץ
יש לך כאן הוראות
https://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://it-support.jct.ac.il/install-certificate-rimon/&ved=2ahUKEwjA3JaJ4rbvAhW1TxUIHaUgBysQFjAAegQIARAC&usg=AOvVaw3jJ9v-h4iDlJw225Fw1iIv -
@davidkrasnit כן, צריך להתקין תעודת אבטחה,
במכשיר סיני זה קצת יותר מסובך, ובמכשיר אנדרואיד לא סיני זה פשוט התקנה של קובץ
יש לך כאן הוראות
https://www.google.co.il/url?sa=t&source=web&rct=j&url=https://it-support.jct.ac.il/install-certificate-rimon/&ved=2ahUKEwjA3JaJ4rbvAhW1TxUIHaUgBysQFjAAegQIARAC&usg=AOvVaw3jJ9v-h4iDlJw225Fw1iIv@משה-144
סמסונג זה נקרא מכשיר סיני? כי התקנתי את הרגיל וזה לא עושה כלום -
@משה-144
סמסונג זה נקרא מכשיר סיני? כי התקנתי את הרגיל וזה לא עושה כלום -
@davidkrasnit מה זה אומר כלום,
מה קורה אחרי שהתקנת ואתה מתחבר לוויי פיי
אתה מצליח לגלוש? או שכותב לך שהחיבור לא מאובטח,@משה-144 בגלל שיש לי סינון על הטאבלט אז זה כן נותן לי דברים מסוימים (ווצאפ וחיפוש בכרום ועוד אפליקציות ) אבל כל הדברים שקשורים לגוגל שזה אומר דרייב מייל גוגל פליי וכו זה לא נותן להכנס ועושה לי כאילו אין אינטרנט וגם בחיבור זה כותב לי "מחובר אין אינטרנט"
-
@משה-144 בגלל שיש לי סינון על הטאבלט אז זה כן נותן לי דברים מסוימים (ווצאפ וחיפוש בכרום ועוד אפליקציות ) אבל כל הדברים שקשורים לגוגל שזה אומר דרייב מייל גוגל פליי וכו זה לא נותן להכנס ועושה לי כאילו אין אינטרנט וגם בחיבור זה כותב לי "מחובר אין אינטרנט"
@davidkrasnit אני לא יודע לעזור
אולי @a0533057932 ידע לעזור לך. -
@davidkrasnit אני לא יודע לעזור
אולי @a0533057932 ידע לעזור לך.@משה-144 איך אני פונה אליו? פשוט אני חדש פה...
-
@משה-144 איך אני פונה אליו? פשוט אני חדש פה...
-
@משה-144 בגלל שיש לי סינון על הטאבלט אז זה כן נותן לי דברים מסוימים (ווצאפ וחיפוש בכרום ועוד אפליקציות ) אבל כל הדברים שקשורים לגוגל שזה אומר דרייב מייל גוגל פליי וכו זה לא נותן להכנס ועושה לי כאילו אין אינטרנט וגם בחיבור זה כותב לי "מחובר אין אינטרנט"
-
@הנני-העני יש לי כבר הגנה על המכשיר וניסיתי להתקין את האפליקציה של רימון וזה לא עבד לי
-
@הנני-העני יש לי כבר הגנה על המכשיר וניסיתי להתקין את האפליקציה של רימון וזה לא עבד לי
-
@הנני-העני לא עשה כלום
-
@הנני-העני לא עשה כלום
-
@הנני-העני הצלחתי להוריד ולהתקין אותה, אבל זה לא עזר
-
@הנני-העני הצלחתי להוריד ולהתקין אותה, אבל זה לא עזר
-
@הנני-העני ראיתי שזה לא עוזר אז הסרתי אותה
-
יש לי בבית wifi של אתרוג ואני לא מצליח להתחבר אליו נורמלי מישהו יודע אם יש לזה פיתרון
@davidkrasnit אמר בסינון אתרוג על אנדרואיד:
יש לי בבית wifi של אתרוג ואני לא מצליח להתחבר אליו נורמלי מישהו יודע אם יש לזה פיתרון
איזה סינו יש לך על המכשיר כיום?
-
@davidkrasnit אמר בסינון אתרוג על אנדרואיד:
יש לי בבית wifi של אתרוג ואני לא מצליח להתחבר אליו נורמלי מישהו יודע אם יש לזה פיתרון
איזה סינו יש לך על המכשיר כיום?
@a0533057932 נטספארק ועל הרשת הביתית אתרוג
-
@a0533057932 נטספארק ועל הרשת הביתית אתרוג
@davidkrasnit תפנה לאתרוג
ותשאל אותם
האם הVPN של נטספארק פתוח ברמה שלך
אם לא אין לך מה לעשות -
@davidkrasnit תפנה לאתרוג
ותשאל אותם
האם הVPN של נטספארק פתוח ברמה שלך
אם לא אין לך מה לעשות@a0533057932 תודה רבה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות