שנאי לא עובד
-
יש לי שנאי שכשאני מחבר אותו לחשמל, שתי היציאות גם הפלוס וגם המינוס יוצא מהם חיובי (בשניהם יש אור בטסטר)
אני נוגע עם הטסטר בכול הגוף של השנאי ונהיה אור
והעיקר : זה לא מדליק לי את הנורות
מה אפשר לעשות??? -
@דוד-ב תבדוק שהחוטים מחוברים טוב
שהחוט הפנימי נוגע בשנאי או בשוקולד ולא רק הגומי
זה בעיה מצויה בגגל הגודל הקטן של חוטים של נורות לד -
יש לי שנאי שכשאני מחבר אותו לחשמל, שתי היציאות גם הפלוס וגם המינוס יוצא מהם חיובי (בשניהם יש אור בטסטר)
אני נוגע עם הטסטר בכול הגוף של השנאי ונהיה אור
והעיקר : זה לא מדליק לי את הנורות
מה אפשר לעשות???@דוד-ב איזה שנאי? כמה וולט וכמה אמפר?
-
יש לי שנאי שכשאני מחבר אותו לחשמל, שתי היציאות גם הפלוס וגם המינוס יוצא מהם חיובי (בשניהם יש אור בטסטר)
אני נוגע עם הטסטר בכול הגוף של השנאי ונהיה אור
והעיקר : זה לא מדליק לי את הנורות
מה אפשר לעשות??? -
יש לי שנאי שכשאני מחבר אותו לחשמל, שתי היציאות גם הפלוס וגם המינוס יוצא מהם חיובי (בשניהם יש אור בטסטר)
אני נוגע עם הטסטר בכול הגוף של השנאי ונהיה אור
והעיקר : זה לא מדליק לי את הנורות
מה אפשר לעשות???@דוד-ב ככה"נ השלילי לא מחובר בלוח או שהוא נקרע באמצע הדרך או שהוא סתם התנתק תבדוק אם יש לך קופסת חיבורים שנגעת בה אולי זז שם משהו
-
@דוד-ב ככה"נ השלילי לא מחובר בלוח או שהוא נקרע באמצע הדרך או שהוא סתם התנתק תבדוק אם יש לך קופסת חיבורים שנגעת בה אולי זז שם משהו
-
ש שטיגליץ העביר נושא זה מ-חשמל - כללי ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות