שגיאה בתוכנת תורמים טופ
-
@אלי-ויל תוריד מכאן סביבת הרצה של אקסס
http://www.caspit.biz/install/AccessRuntime2010.exe
זה 2013
https://www.microsoft.com/he-il/download/details.aspx?id=39358
וזה 2016
https://www.microsoft.com/he-il/download/details.aspx?id=50040
מה שהבאתי בהתחלה זה 2010
שנראה לי שיתאים אם לא תנסה גירסאות יותר מתקדמות -
אם יש למישהו מושג איך לפתור את הבעיה או איזה מומחה יוכל לפתור (תמורת כסף) אשמח שלא ימנע בר
המדובר בגמ"ח שלא משלם לAPT את דמי התמיכה ע"מ שלא יהיו לו הוצאות רבות -
@אלי-ויל אמר בשגיאה בתוכנת תורמים טופ:
@שלמה-ו התקנתי את 2013 וגם שוב את מה שיש בתוכנה אצלם (2002) אך הבעיה עדיין נשארת
תנסה הפעלה מחדש למחשב
-
בסוף עשיתי התקנה מחדש של התוכנה
הגירסה הישנה עובדת ב"ה (ובחדשה יש את התקלה)
תודה רבה רבה על העזרה -
@אלי-ויל אמר בשגיאה בתוכנת תורמים טופ:
בסוף עשיתי התקנה מחדש של התוכנה
הגירסה הישנה עובדת ב"ה (ובחדשה יש את התקלה)
תודה רבה רבה על העזרהגירסה ישנה של מה?
-
@שלמה-ו של תורמים טופ
יש לי תיקיית ההתקנה
התקנתי מחדש את תורמים טופ הישן וזה עבד
וכשניסתי להתקין את העדכון תוכנה שקיבלתי מהם בזמנו חזרה התקלה -
@אלי-ויל אמר בשגיאה בתוכנת תורמים טופ:
@שלמה-ו של תורמים טופ
יש לי תיקיית ההתקנה
התקנתי מחדש את תורמים טופ הישן וזה עבד
וכשניסתי להתקין את העדכון תוכנה שקיבלתי מהם בזמנו חזרה התקלהמה זה התוכנה הזאת?
אולי תעלה לתועלת כולם?@mgm-ivr אמר בשגיאה בתוכנת תורמים טופ:
@אלי-ויל אמר בשגיאה בתוכנת תורמים טופ:
@שלמה-ו של תורמים טופ
יש לי תיקיית ההתקנה
התקנתי מחדש את תורמים טופ הישן וזה עבד
וכשניסתי להתקין את העדכון תוכנה שקיבלתי מהם בזמנו חזרה התקלהמה זה התוכנה הזאת?
אולי תעלה לתועלת כולם?זה תוכנה בתשלום של חברתapt
לא ידוע לי שיש לזה פריצה -
היום כשהפעלתי את תורמים טופ קיבלתי את השגיאה הזו

למישהו יש מושג כיצד לפתור אותה?
נ.ב. כשניסיתי היום להפעיל תוכנות אופיס גם הם לא עבדו וקיבלתי שגיאה 0xc0000142, ואז הסרתי את עדכון kb5000802 והם חזרו לעבוד אך התורמים טופ לא חזר לעבוד.@אלי-ויל אמר בשגיאה בתוכנת תורמים טופ:
היום כשהפעלתי את תורמים טופ קיבלתי את השגיאה הזו

למישהו יש מושג כיצד לפתור אותה?
נ.ב. כשניסיתי היום להפעיל תוכנות אופיס גם הם לא עבדו וקיבלתי שגיאה 0xc0000142, ואז הסרתי את עדכון kb5000802 והם חזרו לעבוד אך התורמים טופ לא חזר לעבוד.כל הכבוד לך שאתה תורם לפורום
ובהזדמנות זו אבקש מכל המשתמשים לתרום כמה שיותר לפורום...
מי כמוני\ו זוכר את הקריסות שהיו בעבר למתמחיםתזרמו כסף טוב- תקבלו פורום טוב
-
@אלי-ויל אמר בשגיאה בתוכנת תורמים טופ:
היום כשהפעלתי את תורמים טופ קיבלתי את השגיאה הזו

למישהו יש מושג כיצד לפתור אותה?
נ.ב. כשניסיתי היום להפעיל תוכנות אופיס גם הם לא עבדו וקיבלתי שגיאה 0xc0000142, ואז הסרתי את עדכון kb5000802 והם חזרו לעבוד אך התורמים טופ לא חזר לעבוד.כל הכבוד לך שאתה תורם לפורום
ובהזדמנות זו אבקש מכל המשתמשים לתרום כמה שיותר לפורום...
מי כמוני\ו זוכר את הקריסות שהיו בעבר למתמחיםתזרמו כסף טוב- תקבלו פורום טוב
@הבית-שלי-2 אמר בשגיאה בתוכנת תורמים טופ:
@אלי-ויל אמר בשגיאה בתוכנת תורמים טופ:
היום כשהפעלתי את תורמים טופ קיבלתי את השגיאה הזו

למישהו יש מושג כיצד לפתור אותה?
נ.ב. כשניסיתי היום להפעיל תוכנות אופיס גם הם לא עבדו וקיבלתי שגיאה 0xc0000142, ואז הסרתי את עדכון kb5000802 והם חזרו לעבוד אך התורמים טופ לא חזר לעבוד.כל הכבוד לך שאתה תורם לפורום
ובהזדמנות זו אבקש מכל המשתמשים לתרום כמה שיותר לפורום...
מי כמוני\ו זוכר את הקריסות שהיו בעבר למתמחיםתזרמו כסף טוב- תקבלו פורום טוב
?
הוא לא תרם לפורום
זה תוכנה בלי קשר -
@הבית-שלי-2 אמר בשגיאה בתוכנת תורמים טופ:
@אלי-ויל אמר בשגיאה בתוכנת תורמים טופ:
היום כשהפעלתי את תורמים טופ קיבלתי את השגיאה הזו

למישהו יש מושג כיצד לפתור אותה?
נ.ב. כשניסיתי היום להפעיל תוכנות אופיס גם הם לא עבדו וקיבלתי שגיאה 0xc0000142, ואז הסרתי את עדכון kb5000802 והם חזרו לעבוד אך התורמים טופ לא חזר לעבוד.כל הכבוד לך שאתה תורם לפורום
ובהזדמנות זו אבקש מכל המשתמשים לתרום כמה שיותר לפורום...
מי כמוני\ו זוכר את הקריסות שהיו בעבר למתמחיםתזרמו כסף טוב- תקבלו פורום טוב
?
הוא לא תרם לפורום
זה תוכנה בלי קשר@mgm-ivr
מה זה משנה?!!!
ותודה על העערה
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות