דילוג לתוכן
  • חוקי הפורום
  • פופולרי
  • לא נפתר
  • משתמשים
  • חיפוש גוגל בפורום
  • צור קשר
עיצובים
  • בהיר
  • Brite
  • Cerulean
  • Cosmo
  • Flatly
  • Journal
  • Litera
  • Lumen
  • Lux
  • Materia
  • Minty
  • Morph
  • Pulse
  • Sandstone
  • Simplex
  • Sketchy
  • Spacelab
  • United
  • Yeti
  • Zephyr
  • כהה
  • Cyborg
  • Darkly
  • Quartz
  • Slate
  • Solar
  • Superhero
  • Vapor

  • ברירת מחדל (ללא עיצוב (ברירת מחדל))
  • ללא עיצוב (ברירת מחדל)
כיווץ
מתמחים טופ
  1. דף הבית
  2. מחשבים וטכנולוגיה
  3. עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
  4. השכרת מחשב | מידע

השכרת מחשב | מידע

מתוזמן נעוץ נעול הועבר לא נפתר עזרה הדדית - מחשבים וטכנולוגיה
14 פוסטים 4 כותבים 609 צפיות 4 עוקבים
  • מהישן לחדש
  • מהחדש לישן
  • הכי הרבה הצבעות
תגובה
  • תגובה כנושא
התחברו כדי לפרסם תגובה
נושא זה נמחק. רק משתמשים עם הרשאות מתאימות יוכלו לצפות בו.
  • ג מנותק
    ג מנותק
    גבר גמדי
    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
    #1

    כמה מקובל לקחת על השכרת מחשב נייד לא כולל אינטרנט וכולל אינטרנט
    לפי שעה /יום/אחר
    ואיזה מחשב בסיסי יכול לשמש לצורך זה

    אשמח לכמה שיותר פרטים

    עוף טוב הכל טוב
    להזמנות 0583227771 | SR0583227771@GMAIL.COM

    ש ה 2 תגובות תגובה אחרונה
    0
    • ג גבר גמדי

      כמה מקובל לקחת על השכרת מחשב נייד לא כולל אינטרנט וכולל אינטרנט
      לפי שעה /יום/אחר
      ואיזה מחשב בסיסי יכול לשמש לצורך זה

      אשמח לכמה שיותר פרטים

      ש מנותק
      ש מנותק
      שיק
      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
      #2

      @גבר-גמדי לא כולל אינרטנט 25 כולל סטיק בין 40 ל 50 וכל זה במחשבים פשוטים עם זה עסקי זה כבר שונה לחלוטין
      חודשי באיזור 300

      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
      1
      • ש שיק

        @גבר-גמדי לא כולל אינרטנט 25 כולל סטיק בין 40 ל 50 וכל זה במחשבים פשוטים עם זה עסקי זה כבר שונה לחלוטין
        חודשי באיזור 300

        ג מנותק
        ג מנותק
        גבר גמדי
        כתב ב נערך לאחרונה על ידי גבר גמדי
        #3

        @שיק אני מתכווין למשפחות משהו ממש בסיסי בלי תוכנות וכאלה בעיקר לזמנים קצרים
        וכמה לשעה ?

        עוף טוב הכל טוב
        להזמנות 0583227771 | SR0583227771@GMAIL.COM

        ש תגובה 1 תגובה אחרונה
        0
        • ג גבר גמדי

          @שיק אני מתכווין למשפחות משהו ממש בסיסי בלי תוכנות וכאלה בעיקר לזמנים קצרים
          וכמה לשעה ?

          ש מנותק
          ש מנותק
          שיק
          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
          #4

          @גבר-גמדי אין ההשכרות לשעה בד''כ
          אבל זה כבר לשיקולך בערך15-20 לשעה

          ג תגובה 1 תגובה אחרונה
          1
          • ש שיק

            @גבר-גמדי אין ההשכרות לשעה בד''כ
            אבל זה כבר לשיקולך בערך15-20 לשעה

            ג מנותק
            ג מנותק
            גבר גמדי
            כתב ב נערך לאחרונה על ידי
            #5

            @שיק ואיזה מחשב אני צריך לקנות בשביל זה
            הכי זול

            עוף טוב הכל טוב
            להזמנות 0583227771 | SR0583227771@GMAIL.COM

            ש 2 תגובות תגובה אחרונה
            0
            • ג גבר גמדי

              @שיק ואיזה מחשב אני צריך לקנות בשביל זה
              הכי זול

              ש מנותק
              ש מנותק
              שיק
              כתב ב נערך לאחרונה על ידי שיק
              #6

              @גבר-גמדי אתה רוצה לקנות בשביל להשכרי?
              אז יד שניה הכי טוב

              תגובה 1 תגובה אחרונה
              2
              • ג גבר גמדי

                @שיק ואיזה מחשב אני צריך לקנות בשביל זה
                הכי זול

                ש מנותק
                ש מנותק
                שיק
                כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                #7

                @גבר-גמדי ואפשר למצוא טובים ממש אני קניתי קרבון X1 ב1700 ש''ח במצב חדשששששששש

                תגובה 1 תגובה אחרונה
                0
                • ג גבר גמדי

                  כמה מקובל לקחת על השכרת מחשב נייד לא כולל אינטרנט וכולל אינטרנט
                  לפי שעה /יום/אחר
                  ואיזה מחשב בסיסי יכול לשמש לצורך זה

                  אשמח לכמה שיותר פרטים

                  ה מנותק
                  ה מנותק
                  הבית שלי 2
                  מורחק
                  כתב ב נערך לאחרונה על ידי הבית שלי 2
                  #8

                  @גבר-גמדי
                  שלום
                  אצלינו נהוג מחשב בלי נט סטיק (אגב- נטפרי הכי הולך, והכי הרבה משכירים) 20

                  עם נט סטיק- 40
                  בהצלחה

                  אתה יכול לקנות מחשב ב200 מיד 2
                  להתקין מחדש ווינדוס וסלמאט

                  לא צריך להשקיע @שיק 1700

                  בהצלחה

                  ש י 2 תגובות תגובה אחרונה
                  1
                  • ה הבית שלי 2

                    @גבר-גמדי
                    שלום
                    אצלינו נהוג מחשב בלי נט סטיק (אגב- נטפרי הכי הולך, והכי הרבה משכירים) 20

                    עם נט סטיק- 40
                    בהצלחה

                    אתה יכול לקנות מחשב ב200 מיד 2
                    להתקין מחדש ווינדוס וסלמאט

                    לא צריך להשקיע @שיק 1700

                    בהצלחה

                    ש מנותק
                    ש מנותק
                    שיק
                    כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                    #9

                    @הבית-שלי-2 אמר בהשכרת מחשב | מידע:

                    לא צריך להשקיע @שיק 1700

                    אני קניתי את זה בשבילי לשימוש אישי ואגב כמו שאמרתי לו אם הוא רוצה ללכת על גדול ולקנות הרבה מחשבים אז צריך להשקיע

                    ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                    0
                    • ש שיק

                      @הבית-שלי-2 אמר בהשכרת מחשב | מידע:

                      לא צריך להשקיע @שיק 1700

                      אני קניתי את זה בשבילי לשימוש אישי ואגב כמו שאמרתי לו אם הוא רוצה ללכת על גדול ולקנות הרבה מחשבים אז צריך להשקיע

                      ה מנותק
                      ה מנותק
                      הבית שלי 2
                      מורחק
                      כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                      #10

                      @שיק
                      בד''כ קונים מחשב או שניים
                      ונט סטיק או שניים

                      בד''כ מתחילים עם 1 ורואים מה הדרישות של האנשים (כמובן בבית פרטי)

                      ואם יש עוד אנשים שמשכירים בעיר
                      וכמובן אם תשבור את השוק (פלאפל בעבר בחנות אחת עלה 5 כל החנויות הורידו ל5 תן מאני )
                      למחיר של 15
                      אני מאמין שיותר ילך לך
                      בהצלחה

                      ג תגובה 1 תגובה אחרונה
                      1
                      • ה הבית שלי 2

                        @שיק
                        בד''כ קונים מחשב או שניים
                        ונט סטיק או שניים

                        בד''כ מתחילים עם 1 ורואים מה הדרישות של האנשים (כמובן בבית פרטי)

                        ואם יש עוד אנשים שמשכירים בעיר
                        וכמובן אם תשבור את השוק (פלאפל בעבר בחנות אחת עלה 5 כל החנויות הורידו ל5 תן מאני )
                        למחיר של 15
                        אני מאמין שיותר ילך לך
                        בהצלחה

                        ג מנותק
                        ג מנותק
                        גבר גמדי
                        כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                        #11

                        @הבית-שלי-2 איך אני אשיג מחשב ב200 וכמה זמן הוא יחזיק
                        זה הזוי מידי לא ?

                        עוף טוב הכל טוב
                        להזמנות 0583227771 | SR0583227771@GMAIL.COM

                        ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                        0
                        • ג גבר גמדי

                          @הבית-שלי-2 איך אני אשיג מחשב ב200 וכמה זמן הוא יחזיק
                          זה הזוי מידי לא ?

                          ה מנותק
                          ה מנותק
                          הבית שלי 2
                          מורחק
                          כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                          #12

                          @גבר-גמדי

                          יד 2 מוצאים הכל

                          תגובה 1 תגובה אחרונה
                          1
                          • ה הבית שלי 2

                            @גבר-גמדי
                            שלום
                            אצלינו נהוג מחשב בלי נט סטיק (אגב- נטפרי הכי הולך, והכי הרבה משכירים) 20

                            עם נט סטיק- 40
                            בהצלחה

                            אתה יכול לקנות מחשב ב200 מיד 2
                            להתקין מחדש ווינדוס וסלמאט

                            לא צריך להשקיע @שיק 1700

                            בהצלחה

                            י מנותק
                            י מנותק
                            יואלי
                            כתב ב נערך לאחרונה על ידי יואלי
                            #13

                            @הבית-שלי-2 אמר בהשכרת מחשב | מידע:

                            @גבר-גמדי
                            שלום
                            אצלינו נהוג מחשב בלי נט סטיק (אגב- נטפרי הכי הולך, והכי הרבה משכירים) 20

                            עם נט סטיק- 40
                            בהצלחה

                            אתה יכול לקנות מחשב ב200 מיד 2
                            להתקין מחדש ווינדוס וסלמאט

                            לא צריך להשקיע @שיק 1700

                            בהצלחה

                            אני לא הייתי שוכר ממך מחשב
                            (אפשר גם לקנות רכב ב5000 ₪
                            ולהשכיר ב50 ₪ ליום
                            אבל אף אחד לא יהיה מעוניין
                            לשלם לגרר או לחכות שהמנוע יתקרר
                            אלא אם כן הוא מאלה ששוכרים מחשב ששווה 200 ₪)

                            ה תגובה 1 תגובה אחרונה
                            2
                            • י יואלי

                              @הבית-שלי-2 אמר בהשכרת מחשב | מידע:

                              @גבר-גמדי
                              שלום
                              אצלינו נהוג מחשב בלי נט סטיק (אגב- נטפרי הכי הולך, והכי הרבה משכירים) 20

                              עם נט סטיק- 40
                              בהצלחה

                              אתה יכול לקנות מחשב ב200 מיד 2
                              להתקין מחדש ווינדוס וסלמאט

                              לא צריך להשקיע @שיק 1700

                              בהצלחה

                              אני לא הייתי שוכר ממך מחשב
                              (אפשר גם לקנות רכב ב5000 ₪
                              ולהשכיר ב50 ₪ ליום
                              אבל אף אחד לא יהיה מעוניין
                              לשלם לגרר או לחכות שהמנוע יתקרר
                              אלא אם כן הוא מאלה ששוכרים מחשב ששווה 200 ₪)

                              ה מנותק
                              ה מנותק
                              הבית שלי 2
                              מורחק
                              כתב ב נערך לאחרונה על ידי
                              #14

                              @יואלי
                              נכון,
                              אבל לא כולם מבינים בתחום
                              רובם חסידים שראשם ורובם בתורה''ק
                              אבל לפעמים האישה צריכה אתרים מסוימים לעבודה כמו מס הכנסה, האוצר, הבריאות וכו'
                              ובשביל זה, זה מיועד.

                              תגובה 1 תגובה אחרונה
                              0
                              • אלישיא אלישי העביר נושא זה מ-מחשבים וטכנולוגיה ב-

                              שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.

                              נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.

                              בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗

                              הרשמה התחברות

                              • התחברות

                              • אין לך חשבון עדיין? הרשמה

                              • התחברו או הירשמו כדי לחפש.
                              • פוסט ראשון
                                פוסט אחרון
                              0
                              • חוקי הפורום
                              • פופולרי
                              • לא נפתר
                              • משתמשים
                              • חיפוש גוגל בפורום
                              • צור קשר