בעיה באוזניות Tronsmart עם שיאומי QF9
-
היי,
יש לי את האוזניות האלה
https://he.aliexpress.com/item/4000722214416.html
של חברת טרונסמארט, אוזניות לא רעות בכלל.
לאחרונה קניתי טלפון שיאומי QF9, ומשום מה הוא לא זורם עם האוזניות....
הן מתחברות אליו, אבל במהלך שיחה כל הזמן יש הפרעות כאילו התרחקתי מהמכשיר.
בהאזנה למוזיקה יותר טוב אבל גם לא מאה אחוז...
ניסיתי גם בחיבור לאוזניה אחת וגם לשתיהן ביחד, לא היה הבדל.אם מישהו יכול לעזור אודה לו מאד!
-
היי,
יש לי את האוזניות האלה
https://he.aliexpress.com/item/4000722214416.html
של חברת טרונסמארט, אוזניות לא רעות בכלל.
לאחרונה קניתי טלפון שיאומי QF9, ומשום מה הוא לא זורם עם האוזניות....
הן מתחברות אליו, אבל במהלך שיחה כל הזמן יש הפרעות כאילו התרחקתי מהמכשיר.
בהאזנה למוזיקה יותר טוב אבל גם לא מאה אחוז...
ניסיתי גם בחיבור לאוזניה אחת וגם לשתיהן ביחד, לא היה הבדל.אם מישהו יכול לעזור אודה לו מאד!
@yehuda-c יש לי בעיה דומה עם הQINS1+. במוזיקה עובדות מצוין. בשיחה הצד השני קטוע ובמקומו יש צליל מתכתי רובוטי משהו כזה..
-
היי,
יש לי את האוזניות האלה
https://he.aliexpress.com/item/4000722214416.html
של חברת טרונסמארט, אוזניות לא רעות בכלל.
לאחרונה קניתי טלפון שיאומי QF9, ומשום מה הוא לא זורם עם האוזניות....
הן מתחברות אליו, אבל במהלך שיחה כל הזמן יש הפרעות כאילו התרחקתי מהמכשיר.
בהאזנה למוזיקה יותר טוב אבל גם לא מאה אחוז...
ניסיתי גם בחיבור לאוזניה אחת וגם לשתיהן ביחד, לא היה הבדל.אם מישהו יכול לעזור אודה לו מאד!
-
@yehuda-c ניסיתם את האוזניות האלה עם מכשירים אחרים?
כי לי יש אוזניות של tronsmart דגם קצת שונה ובלי קשר לשיאומי-במוזיקה הם עובדות טוב ובשיחות
זה עושה צליל מתכתי... -
א אלישי העביר נושא זה מ-שיאומי +Qin1s ב-
שלום! נראה שהשיחה הזו מעניינת אותך, אבל עדיין אין לך חשבון.
נמאס לכם לגלול בין אותם הפוסטים בכל ביקור? כשנרשמים לחשבון, תמיד תחזרו בדיוק למקום שבו הייתם קודם, ותוכלו לבחור לקבל התראות על תגובות חדשות (בין אם במייל, ובין אם בהתראת פוש). תוכלו גם לשמור סימניות ולפרגן ב-upvote לפוסטים כדי להביע הערכה לחברי קהילה אחרים.
בעזרת התרומה שלך, הפוסט הזה יכול להיות אפילו טוב יותר 💗
הרשמה התחברות